משפט

השוד ההזוי בישראל: בן 64 שדד מהבנק 10,000 שקל

היום בשעות הצהריים, בוצע שוד בנק בפרדס חנה כאשר שודד שניגש לכספרית עם פתק ובו דרישה למסור לו את הכסף. הכספרית במקביל לחצה על לחצן המצוקה ושוטרים הוזנקו למקום השוד
מערכת ice | 
סחיטה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סיפור על שוד כמו בסרטים נכתב היום [חמישי] בצפון הארץ, כאשר מבוגר כבן 64 ביצע שוד בנק ושדד 10,000 שקלים, אך לצערו הרב הוא נעצר בשעת המעשה על ידי קב"ט ושוטרי תחנת זכרון יעקב.
היום בשעות הצהריים, בוצע שוד בנק בפרדס חנה כאשר שודד שניגש לכספרית עם פתק ובו דרישה למסור לו את הכסף. הכספרית במקביל לחצה על לחצן המצוקה ושוטרים הוזנקו למקום השוד.
 
ביציאתו מהבנק נתפס השודד על ידי קבט והשוטרים שהגיעו למקום כשעליו סכום הכסף שנישדד תגובה מהירה של השוטרים  הביאה למעצרו וכליאתו של החשוד בן ה-64 תושב אזור השרון  ובחקירתו עלה חשד כי הוא מעורב במקרי שוד נוספים שארעו בזמן האחרון.
רק בחודש נובמבר האחרון התקבל במרחב שומרון דיווח על שוד מזוין של חנות תכשיטים בעיר טול כרם ע"י 5 חשודים אשר שדדו באיומי אקדח תכשיטים, כסף מזומן ושיקים בסך כולל של 1.7 מיליון שקל. 
במסגרת חקירת האירוע שהוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שומרון, הצליחו החוקרים תוך ביצוע פעולות חקירה מתקדמות בסיוע אמצעים ויכולות טכנולוגיות להתחקות אחר זהותם של החשודים בביצוע השוד. בעת מעצרם נתפסו ברשותם של החשודים כלי נשק, תחמושת ופרטי לבוש שלבשו בזמן ביצוע השוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה