משפט

נציגיו של איתי לוי נתבעים: ייאלצו לשלם 100,000 שקל?

לטענתו של המפיק יונתן גרבינסקי, ב"אן אמ סי יונייטד אנטרטיימנט" סירבו לכאורה להשיב לו כספי מקדמה בגובה של יותר מ-100 אלף שקלים למופע של הזמר שנאלץ להתבטל עקב מבצע שומר החומות לפני כשנתיים
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
תביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו״ד עדי אלבוים עבור המפיק יונתן גרבינסקי נגד חברת נציגיו של הזמר איתי לוי, "אן אמ סי יונייטד אנטרטיימנט", זאת לאחר שלטענתו של המפיק סירבו לכאורה להשיב לו כספי מקדמה בגובה של יותר מ-100 אלף שקלים למופע של הזמר שנאלץ להתבטל עקב מבצע שומר החומות לפני כשנתיים.
לדבריו של התובע, בזמנו הנציגים של הזמר נעתרו להשיב לו רק כמחצית מהסכום ששולם. הצד הנתבע טרם הגיש את כתב ההגנה שלו. לדבריו, הוא היה זה שארגן את פסטיבל "סאקורה" ב-2021, ושילם כ-117,000 שקלים כמקדמה כדי לשריין את לוי להופעה.
 
הוא טען כי החברה המייצגת סירבה להחזיר לו את כספי המקדמה בשל קיומו של כוח עליון. לאחר שלא הסכים לקבל רק חצי, הוא טען על פי ישראל היום כי זכה לתשובה מאיימת לכאורה, לפיו הנתבעת לא מחוייבת אליו ואף הוא איחר בתשלום המקדמה המדוברת.
״הנתבעת בחרה לנהוג בדרך בריונית וחסרת כל תום לב, כאשר סוכנות מקבילה נטלה אחריות מלאה על אותו עניין בדיוק והשיבה את הכספים ששולמו לה כמקדמה בגין שכירת שירותיו של אמן אחר״, נכתב בתביעה של המפיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה