משפט

דרמה בנתניה: בן 23 תקף בברוטאליות את בת זוגו ותיעד את המעשה

לאחר שהחשוד בתקיפת בת זוגו בחוף הים ברעננה אותר, יחידת התביעות במשטרה הגישה כתב אישום נגדו. לפני כשבוע המשטרה אתרה את החשוד אשר תקף את בת זוגו בברוטאליות ובעט בכל חלקי גופה תוך שהוא שופך עליה משקה ומתעד את מעשיו

מערכת ice | 
אלימות כלפי נשים (צילום pexels)
יחידת התביעות במשטרה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד תושב נתניה, לאחר שתקף בחוף הים בברוטאליות את בת זוגו, שפך עליה משקה ולבסוף צילם אותה כשהיא חבולה. אותו אירוע חריג החל לפני כשבוע עם קבלת דיווח כי אישה מותקפת בברוטאליות על ידי בן זוגה בחוף הים בנתניה ובעקבות כך, החלו שוטרי התחנה בסריקות. כעבור זמן קצר, הגיעו השוטרים למקום ועצרו את הנאשם - תושב רעננה כבן 23.
מהחקירה שניהלו חוקרי מחלק משפחה בתחנת נתניה, עלה כי בעת שבני הזוג שהו יחד בחוף הים, שוחחה הקורבן עם אחותו של הנאשם ולאחר שתוכן השיחה לא מצא חן בעיני הנאשם הוא החל לסטור לה, לצבוט אותה ולנשכה ברגליה. לאחר שזו נפלה ארצה בעקבות התנהגותו האלימה, החל הנאשם לבעוט בה בכל חלקי גופה תוך שהוא שופך עליה משקה שאחז בידו.
לבסוף החל הנאשם לצלם את הקורבן כשהיא שרועה על החול ואז הוא העמיד אותה על רגליה והמשך לצלם את בת זוגו ולשלוח לאחותו את התמונות. ההתנהגות החריגה והאלימה של בן ה-23 הופסקה לאחר שמספר עוברי אורח הבחינו באירוע ומנעו ממנו להמשיך במעשיו. בעקבות כך, הודיעה המשטרה כי מעצרו של החשוד הוארך בהתאם לצורכי החקירה והיום (שני) שלוחת התביעות במחוז מרכז הגישה נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה