משפט

תאונת הדרכים בראשון לציון - התבררה כחיסול על רקע פלילי

רוכב אופנוע נהרג לאחר שהחליק על הכביש בדרך לוי אשכול בעיר. אלא שאז התברר כי קודם לכן נורה בגופו. הקורבן: עבריין כבן 26 המוכר למשטרה. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שמיר-אסף הרופא שם אותרו בגופו סימנים. סגן מפקד מרחב השפלה קיים הערכת מצב שבמהלכה הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה
מערכת ice |  1
תאונת הדרכים בראשון לציון - התבררה כחיסול על רקע פלילי (צילום דוברות איחוד הצלה)
רוכב אופנוע נהרג אמש (חמישי) לאחר שהחליק בראשון לציון. לאחר בדיקה ראשונית עלה כי קודם לאירוע הוא נורה בגופו. המשטרה חוקרת את האירוע, שלאחר מכן סווג כפלילי. "ראינו על הכביש גבר צעיר שוכב מחוסר הכרה, במרחק של כחמישה מטרים מהאופנוע שנמעך", הסביר לכלי התקשורת פראמדיק מד"א, פרדי נחמיה.
"הוא סבל מחבלה רב-מערכתית ופציעות חודרות. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש, ובבית החולים נקבע מותו". לאחר קבלת הדיווח שוטרים הגיעו לרחוב לוי אשכול בראשון לציון לאחר קבלת דיווח על תאונת דרכים עצמית של נהג אופנוע כבן 26, עבריין שמוכר למשטרה.
 
רוכב האופנוע פונה במצב אנוש לבית החולים שמיר-אסף הרופא שם אותרו בגופו סימני ירי. לאחר ניסיון להצילו צוות בית החולים נאלץ לקבוע את מותו. התקרית התרחשה ברחוב לוי אשכול בראשון לציון סמוך לשעה 01:00, אז דווח תחילה על תאונת דרכים רגילה במהלכה רוכב אופנוע החליק על הכביש.
אלא שתוך זמן קצר התברר שמדובר באירוע פלילי - שכלל גם ירי. עם קבלת המידע מבית החולים, פתחה משטרת השפלה בחקירה והחשד הוא שמדובר בחיסול פלילי. סגן מפקד מרחב השפלה, נצ"מ אלי פינטו, קיים הערכת מצב שבמהלכה הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של המרחב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צפוי
    אף אחד 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לקפוץ מעל הפופיק!
    סגור