משפט

עקיבא נוביק נתבע ב-75 אלף שקל; התובעת: הציג אותי כחנין זועבי

כתב הכנסת של חדשות 13 העלה סטורי לאינסטגרם המייחס דמיון בין חנין זועבי לעובדת בלשכת שר הפנים אריה דרעי. נוביק מחק בהמשך את הפוסט והתנצל, אך העובדת טענה שנפגעה והחליטה להגיש תביעה לבית המשפט
שרון טל |  1
עקיבא נוביק (צילום יפעת קלמר)
כתב הכנסת של חדשות 13 עקיבא נוביק פרסם ב-4 במרץ סטורי הומוריסטי במהלך ישיבה של בלוק הימין עם ראש הממשלה. בתמונה שהעלה אז נוביק לאינסטגרם, ייחס דמיון חזותי בין חברת הכנסת לשעבר מהרשימה המשותפת – חנין זועבי, לבין עובדת בלשכת שר הפנים אריה דרעי, בשם מור עזירי.  
"יפה בעיני שחנין זועבי מתעלה על המחלוקות האידיאולוגיות ומגיעה לישיבת מפלגות הבלוק", כתב אז נוביק בהומור, אך ככל הנראה העובדת ממש לא אהבה את הבדיחה. לאחר שקיבל תגובות כי הפוסט פוגעני, החליט נוביק להוריד אותו, שוחח עם העובדת דקות ארוכות מול הנוכחים ואף הציע לפרסם התנצלות רשמית בנושא.
העובדת בלשכת דרעי – מור עזירי, לא התרצתה ועל רקע הפוסט אותו הגדירה כפוגעני ומשפיל, החליטה להגיש נגד נוביק תביעה בסך 75 אלף שקל. התביעה הוגשה לבית משפט השלום לירושלים על ידי עו"ד לירן ינבקוביץ.
כפי שצוין בכתב התביעה: "אין צורך להכביר במילים על הפגיעה בתובעת, אישה דתייה עובדת מדינה, כאשר היא מדווחת לחברת הכנסת לשעבר זועבי, אשר מזוהה בעיני רבים מאוד כאנטי ציונית וכמי שחותרת תחת עקרונות מדינת ישראל וקיומה".
"אנו לומדים את התביעה ונגיש בהתאם כתב הגנה" נמסר מעו"ד ליעד ורצהיזר, שתייצג את נוביק בתיק.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לא עושים בשביל לייקים בסטורי
    שירה 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיחה מטומטמת שלו. לא מבינה איך בחור כל כך אינטליגנט מעלה משהו כל כך חסר טעם. אבל היי, העיקר שהעוקבים מרוצים.
    סגור