משפט

פרשת סימילאק-נוטרילון: "דה לידרס" יוצאת למלחמה נגד "טבע"

בסוכנות המשפיענים תובעים את טבע ב-10 מיליון שקל, על רקע התביעה בפרשת המזון לתינוקות. מנכ"לית דה לידרס: "טבע מעדיפה להגיש תביעת השתקה במקום להתמודד עם התגובות נגדה". טבע: "ניסיון נואש להסיט את הזרקור מהמעשים החמורים" 

שרון טל |  5
אפרת סלע-איתמר, מנכ"לית דה לידרס (צילום נתי גולד, ויקיפדיה, פייסבוק/ סימילק,NutriClub)
סוכנות השיווק והפרסום דה לידרס יוצאת למלחמה נגד טבע: לאחר שבשבוע שעבר "טבע" הגישה תביעה בסך 40 מיליון שקל נגד ייבואנית סימיליאק- אבוט ונגד סוכנות דה לידרס, מנכ"לית הסוכנות מגישה תביעת נגד בסך 10 מיליון שקל.
כזכור, טבע, משווקת מוצרי המזון לתינוקות נוטרילון, הגישה תביעה בגובה 40 מיליון שקל נגד אבוט, המייבאת את המותג סימילאק, בטענה כי אבוט פעלו להכפיש את המותג נוטרילון ברשתות החברתיות באמצעות סוכנות דה לידרס בראשה עומדת המנכ"לית אפרת סלע איתמר.
בין היתר, טענו טבע כי דה לידרס החלה להפיץ ברשת טענות לפיהן טבע ישראל שינו את ההרכב של נוטרילון באופן שעשוי להזיק לתינוקות ולגרום לתחלואה. כחלק מכך, טוענים בטבע כי סוכנות דה לידרס הפעילה "אימהות מודאגות" שיגיבו ברשת נגד המוצר של טבע, כחלק מפעילותם לטובת אבוט.
כמו כן נטען, כי לצד אותם החשבונות שהופעלו כביכול ברשת החברתית, גם סלע-איתמר, מנכ"לית דה לידרס עצמה, לקחה חלק בקמפיין השלילי ו"פרסמה אישית בקבוצת הפייסבוק 'מאמא גורו- מועדון הצרכנות של האמהות "פוסט בנוסח המקובל בקרב שלוחי הנתבעות, לפיו 'מטרנה עשה עצירות ונוטרילון ממש דליל, רק סימילאק היה טוב לילדה".
 
קראו עוד ב-ice
"טבע מעדיפה להגיש תביעת השתקה במקום להתמודד עם התגובות נגדה"
כעת, מנכ"לית דה לידרס אפרת סלע-איתמר יורה בחזרה על טבע: "בטבע הציגו 21 מגיבות שלטענתן כתבו בתשלום או באופן פיקטיבי נגד נוטרילון, אנחנו מצאנו יותר מ-11 אלף תגובות, את זה טבע לא חשפו", אומרת מנכ"לית דה לידרס.
"בטבע מספרים שהם לא הייתה בעיה במוצר, שלא היו תלונות של אמהות ושהכל פייק. הרבה יותר קל לטבע להגיש נגדי תביעת השתקה, באופן אישי, במקום להתמודד עם 11 אלף תגובות סביב נוטרילון ברשת. הרבה יותר קל לרוץ לתקשורת ולצאת למסע יחסי ציבור מהונדס, לפני שהתביעה הגיעה לידיים שלי".
לאור ההאשמות, החליטו בדה לידרס להגיש נגד טבע תביעת לשון הרע בסך 10 מיליון שקל. את התביעה של דה לידרס הגישו עו"ד אסף ביגר ועו"ד רותם רז ממשרד מטלון ושות'. לדברי סלע-איתמר: "התביעה הוגשה בעקבות מהלך יחסי הציבור, של טבע, אשר פגע בשמי הטוב ובמוניטין החיובי של חברת המשפיענים דה לידרס. אנו דורשים מבית המשפט להורות לטבע להתנצל על אמירותיה ועל פרסומיה, לקחת אחריות ולהתמודד עם 11 אלף התלונות שנכתבו נגדה ברשת ולפצות את אותי ואת דה לידרס ב-10 מיליון שקל בעקבות הנזקים שנגרמו בשל פעילותה הפזיזה וחסרת האחריות של טבע ושל אנשי יחסי הציבור והפרסום שלה. דה לידרס עובדת ועבדה כחוק וכך היא תמשיך לעבוד. לא אשתוק על מסע ההשמצה שאני והחברה שלי עוברים". 
מטבע ישראל נמסר: "מדובר בתביעת סרק, עזת מצח, שהוגשה בחופזה, בניסיון נואש להסיט בכל דרך את הזרקור ממעשיהן החמורים והלא חוקיים של חברת ׳דה לידרס׳ וגב' אפרת סלע איתמר, בשירות חברת 'אבוט' יבואנית סימילאק, כפי שנחשפו בכתב התביעה של טבע".
"יודגש, כי ׳דה לידרס׳ וגב' סלע איתמר בחרו באופן מודע ומופגן שלא להכחיש את המעשים החמורים המיוחסים להן ובכללם הפעלת פרופילים פיקטיביים ומגיבות בתשלום במסווה, לצורך הכפשתו של נוטרילון וקידומו של סימילאק, ולגבי הגב' אפרת סלע איתמר, מייסדת ומנכ״לית דה לידרס, אף השתתפות אישית במעשים הלא חוקיים והמטעים כנגד רבבות הורים תמימים לתינוקות. עוד נציין, כי מה שנחשף עד כה אינו אלא קצה קצהו של קרחון המלמד על התנהלותן הלא חוקית והנפסדת של דה לידרס וסימילאק".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפרת תחזירי את המפתחות
    אוראל 07/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפרת, עשית מספיק נזק לתעשייה שלנו. כל ענף המשפיענים הוכפש לשווא בגלל המחדל הזה. אל תמשכי אותנו למצולות ביחד איתך. זה הזמן להחזיר את המפתחות ולחזור הביתה להתמודד לבד. בהצלחה לך!
    סגור
  • 3.
    נוטרילון הציל את הנכד שלי
    ניסים 07/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו האבקה היחידה שפתרה את הרגישות בקיבתו של נכדי. שהיה פולט את כל התחליפים של כל החברות האחרות.
    סגור
  • 2.
    אין על סימילאק
    קק 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותנת לבן שלי מהלידה סימילאק ואין עליו נוטרילון סתם מנסים להעלות את הקונים ולהכפיש מתחרים לא בתם התחילו בפרסומות ומבצעים דפוקים בקיצר אין על סימילאק וולא אף אחד לא שילם לי
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד ללידרס
    נועה 06/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך ביצים לתבוע חזרה את טבע. רני רהב וטבע חשבו שזה שהיא אישה מול תאגיד היא תפחד. מגיע להם. האמהות חזקות יחד. אני מאמינה לאפרת כי בעצמי ניסיתי נוטרילון כל בני והחלפתי
    סגור
  • נשמה, הקמפיין הופסק, לא תקבלי תשלום (ל"ת)
    אפרת 06/2020/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור