משפט

לא נכנס לכלא: משה איבגי נשלח לשישה חודשי עבודות שירות בלבד

הפרקליטות ביקשה עונש של 15 חודשי מאסר, אך בית משפט השלום גזר על השחקן שהורשע בביצוע שני מעשים מגונים בצעירה שעבדה איתו על תנאי, עבודות שירות ו- 10,000 שקלים פיצוי. השחקן זוכה מחמת הספק בשלושה אישומים נוספים
אילן שניג | 
משה איבגי
בית משפט השלום בחיפה גזר הבוקר על השחקן משה איבגי שישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי. זאת לאחר שלפני כחצי שנה הוא הורשע באישום אחד של ביצוע שני מעשים מגונים בצעירה שעבדה עמו וזוכה מחמת הספק משלושה אישומים נוספים. בנוסף יידרש איבגי לשלם לצעירה 10,000 שקלים פיצוי. הפרקליטות ביקשה עונש של 15 חודשי מאסר, אך בית המשפט נעתר לבקשת עורך דינו, שביקש לגזור מאסר על תנאי בלבד.
על פי הכרעת הדין, במהלך הפקת סרט בכיכובו של איבגי, השחקן ניגש אל אחת המתלוננות מאחור, הכניס את ידו דרך מחשוף בחלקו האחורי של חולצתה וליטף את גבה. עוד נקבע כי המתלוננת הופתעה ממעשיו של איבגי ושאלה למעשיו, ואילו הוא השיב לה כי "הפירצה קוראת לגנב". במקרה אחר נצמד הנאשם אל המתלוננת, חיבק אותה בחוזקה, ובמקביל לחש על אוזנה.
בית המשפט אימץ את עדות המתלוננת וקבע כי היא מהימנה. עדותו של איבגי בזמן העימות בין השניים תמכה בעדותה. ומצא תמיכה לעדותה בדברי איבגי במהלך עימות בין השניים. עוד קבע בית המשפט כי עדותו של איבגי אינה ראויה לאמון ודחה את טענתו של איבגי כי המקרים נעשו בהומור ובמסגרת  ניסיון חיזור לגיטימי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה