משפט
מנהל מלון בפתאל כינה אורחת "שלוחית"; הרשת תפצה ברבע מיליון שקל
15 מלצרים על 300 אורחים, חצאי מנות שהוגשו לשולחנות, תגרה בין מנהל האירוע לצוות המלון, אורחת שכונתה 'שלוחית' ואירוע משפחתי אחד שנהרס בתהליך. בית המשפט פסק פיצוי נדיב על אירוע חריג במיוחד
בית משפט השלום בתל אביב קבע כי רשת מלונות פתאל תשלם פיצויים בגובה של כרבע מיליון שקל למשפחה שחגגה בר מצווה במלון לאונרדו באשדוד עקב עוגמת נפש שגרמה לה החברה. מדובר באירוע שהתרחש בתחילת 2016. התביעה עסקה בטענות המשפחה על הפרת החוזה, טיב השירות באירוע, התנהלות הצוות במקום, וכן האוכל שהוגש לאורחים.
במקום היו כ-300 אורחים ורק 15 מלצרים, חלקם לא ידעו עברית, לכן השירות שניתן באולם לקה בחסר. לחתן בר המצווה וחבריו הוגשו ארוחות ילדים והוא נאלץ לבקש מהמטבח תוספת ואף לרכוש לחבריו גלידה על חשבונו מלובי המלון. מלבד זאת, הגשת המנות התעכבה והסטייקים והפרגיות, מנות שעל גודלן סוכם מבעוד מועד, הוגשו בחצי הגודל. בנוסף לא סופקה שתייה קלה עד התערבות בני המשפחה של חתן בר המצווה.
בניסיון לזרז את המטבח להוציא את המנות פנתה אימו של חתן בר המצווה למנכ"ל המלון, אשר בתגובה צעק לעברה בתגובה: "צאי צאי לאולם, יא שלוחית אחת". בשלב מאוחר יותר של הערב מנהל האירוע התקוטט עם הטבח מול צוות המטבח והוזעק מנהל האבטחה המקום.
המשפחה טענה כי האירוע בייש אותם מול חבריהם והאורחים במקום, חלקם אף נטשו את האירוע כיוון שלא קיבלו מנות ולא הצליחו לתקשר עם המלצרים. מדובר באיש עסקים מוכר בעיר, שידוע בעריכת אירועים גדולים והמקרה היה לשיחה בקרב מכריו ואנשים עימם נמצא בקשר עסקי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.שרותדוד 09/2022/10הגב לתגובה זו0 0גועל נפש אחד גדולסגור
-
10.לאונרדו אשדוד לא להתקרביעלה 03/2022/29הגב לתגובה זו0 0מלון על הפנים אוכל לכלבים לא היית נותת אותו ארוחת בקר שוק גבינה צהובה סנטטית אי אפשר לאכול אותה אני מתפלא על רשת מלונות פתאל באילת הם מעולים פשוט לא להתקרב לאשדודסגור
-
9.אבל מה זה "שלוחית"? (ל"ת)מישהו 08/2020/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.מצויין ועכשיו אני הולך לבטל את החופשה בפתאל אילת (ל"ת)מני 08/2020/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.פתאל=ישראבלוף לא להתקרב. (ל"ת)יוסי 08/2020/05הגב לתגובה זו1 2סגור
- טען עוד
-
6.שלופית, לא שלוחית... (ל"ת)shloof 08/2020/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.יופי מזל שפיצו אותם. התנהגות מבזה (ל"ת)משהי 08/2020/01הגב לתגובה זו0 2סגור
-
4.רשת מלונות פתאלאחד מהעם 07/2020/31הגב לתגובה זו0 1לבעלי הרשת הלקוח לא אומר דבר ,רק הכסף מענין ; רשת רעה ,שרות רע ולא סתם חלק גדול מההשקעות של פתאל הועברו לחו"ל ,כאן הוא יפשוט את הרגל !!!סגור
-
3.פתאל מפשל ??!!Erez 07/2020/31הגב לתגובה זו0 1הגיע הזמן שמחלקת כח אדם בפתאל תתחיל להציב תנאים לקבלת מנהלים לא יתכן בשום אופן שמנהל אינו יודע יסודות ניהול וניהול משברים שאכן יכולים לקרוא על אחת שאינו מורשה להטיל דופי בלקוח/ה ולעלוב בה בושה וחרפה להנהלת פתאל ולמח׳ כח אדם הפיצוי ללקוח אולי מנחם אך בושתו תישאר ועל כך אין פיצויסגור
-
2.לא מתאים לחברת פתאלבוחבוט אבילא 07/2020/31הגב לתגובה זו0 1זלזול ואוזלת יד מצד המפעיליםסגור
-
1.סוף סוף מישהו אמר לה את האמת אז מה היא רוצה? (ל"ת)משה אורנג׳דה 07/2020/31הגב לתגובה זו1 2סגור
-
אתה בור ועם הארץ, קודם תלמד מה פשר השלוחית.. (ל"ת)יונח 08/2020/08הגב לתגובה זו2 0סגור