משפט

היועמ"ש הודיע: יש להעמיד לדין את בזק, וואלה וידיעות אחרונות בתיקי האלפים

מנדלבליט ממליץ להעמיד לדין בכפוף לשימוע את התאגידים בתיקים בהם מעורב ראש הממשלה, כתב אישום נוסף נגד אלוביץ' הוגש בגין מרמה. שורה של תיקים נסגרו במסגרת פרשת בזק. בסביבת נתניהו תקפו: "התיק גוסס ומנסה לבצע בו החייאה מלאכותית"
מערכת ice | 
שאול אלוביץ', בנימין נתניהו, נוני מוזס (צילום פייסבוק, ויקיפדיה, ניר קידר)
עכשיו זה רשמי. כפי שפורסם בחדשות 13, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע הבוקר (רביעי) כי יש להעמיד לדין כפוף לשימוע את התאגידים בתיקי האלפים בהם מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו: בזק, וואלה וידיעות אחרונות.
על פי דיווח של גלעד מורג מ-YNET, כתב אישום נוסף הוגש נגד שאול אלוביץ' בגין עבירות מרמה, פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה על סגירת תיקי החקירה של חשודים שנחקרו בפרשה המכונה 4000 ובפרשת בזק. בפרשת 4000 הוחלט על סגירת התיק של זאב רובינשטיין ויועץ התקשורת אלי קמיר, לאחר שנשקלה העמדתם לדין אך טענות השימוע בעניינם התקבלו.
כן הוחלט על סגירת תיק החקירה בעניינם של איתן צפריר, לשעבר ראש מטה משרד התקשורת; עדי קהאן, שהייתה עוזרת מנכ"ל משרד התקשורת; שרון פליישר, שהייתה סמנכ"ל רגולציה בחברת בזק; אור אלוביץ' ועמיקם שורר, שהיו נושאי משרה בבזק. כאמור, נגד אור אלוביץ' ושורר הוגש כתב אישום בפרשת בזק.
בעקבות הודעת היועמ״ש נמסר מסביבת רה״מ: ״מנדלבליט הבין שתיק 4000 גוסס ומנסה לבצע בו החייאה מלאכותית באמצעות בלוף מגוחך. ברור לכולם שמנדלבליט לא מתכוון להעמיד את התאגידים לדין ושהסיבה היחידה להודעתו היא ניסיון להסיט את תשומת הלב מכך שהוא פועל באכיפה בררנית נגד רה״מ״.
פרקליטו של שאול אלוביץ׳, עו״ד ז׳ק חן, מסר: ״קיבלנו את הודעת הפרקליטות על הגשת כתב אישום נגד שאול אלוביץ׳ בתיק ניירות הערך. הגשת כתב האישום בזמן שבו מתנהל במקביל המשפט בבית המשפט המחוזי בירושלים שגם בו הודיעה הפרקליטות שתתחיל דווקא בפרשת 4000 הנוגעת לאלוביץ׳ משקפת את היחס הקשה לו זוכה מר אלוביץ׳. לא מזמן נחשפו גם מהלכי החקירה הבלתי אנושיים שנעשו לו במהלך החקירה, ביניהם שליחת בנו לשכנעו להפוך לעד מדינה. מר אלוביץ׳ ימשיך להיאבק על חפותו מתוך בטחון בצדקתו ובכך שהצדק יעשה על ידי בית המשפט״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה