משפט

בית המשפט: יש לדון בהשגות על מינוי קוינט למנהל רמ״י

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים דן בעתירתו של יאיר מעיין נגד מינויו של עו"ד יעקב קוינט לתפקיד יו''ר מקרקעי ישראל. השופט דחה את טענת המדינה לשיהוי וקבע באופן ברור שהוועדה אמורה לפעול בהתאם לנהלים שהם הקפאת המינוי עד תום הדיון
ארנולד נטייב |  3
יעקב קוינט (צילום מתוך אתר gov)
בית הדין האזורי לעבודה בירושלים דן היום (ראשון), בעתירתו של יאיר מעיין נגד מינויו של עו"ד יעקב קוינט לתפקיד יו''ר ראשות מקרקעי ישראל. העתירה מגיעה בעקבות אי הפקעת מינוי של קוינט כפי שנדרש בעת שמועמד אחר הגיש השגה בנושא המינוי.
השופט דחה את טענת המדינה לשיהוי וקבע באופן ברור שהוועדה אמורה לפעול בהתאם לנהלים, כאשר הוא ביקש מנציב שרות המדינה לדון בהשגה שהוגשה על ידי וועדת האיתור עד יום חמישי הקרוב ולקבל החלטה אם היא צודקת ואז לבחון את נושא המינוי.
כזכור, מי שהגיש את העתירה היה יאיר מעיין, המכהן כמנכ"ל הרשות להתיישבות הבדואים בנגב, שהגיע למקום השני בניקוד לאחר קוינט, אך לדבריו הוועדה ניקדה את המועמדים באופן שרירותי, מבלי להתייחס לניסיונות המועמדים וכשירותם, וזאת כדי להוביל לבחירת קוינט למנכ"ל רמ"י. 
בעתירה העלה מעיין כי "מינויו לתפקיד של קוינט הינו מינוי תפור וקבוע מראש וכי ההליך בוועדת האיתור לתפקיד הינו טקס ידוע מראש הנוגד את כללי הבחינה והליכי המכרז התקינים וכי חלק מחברי הוועדה הגיעו עם החלטה מוקדמת במי לבחור תוך הטיית המכרז".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קוינט פרוטקציונר של מפאי.
    נינה 01/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה בוחרים גם שופטים לבתי המשפט, פרקליט המדינה וכו' חחח בר מביא חבר. ולא לפי הכישורים
    סגור
  • 1.
    יאיר מעיין צודק !
    יהונתן 01/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב עשה מעיין שהגיש את התלונה. צריך שדברים יעשו כמו שצריך לפי ניסיון אישי ומקצועיות ולא לפי הדילים של ליצמן עם המקורב לתפקיד
    סגור
  • חרטא של מכרז
    רובין הוד 01/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שהמינוי נתפר מראש, מדינה של מושחתים
    סגור