משפט

איום בתביעה על רקע הקורונה: מה כתבה שרון אלרעי פרייס בווטסאפ שהקפיץ את הרופאים?

הודעה בקבוצת ווטסאפ, בה ביקרה בחריפות שרון אלרעי פרייס את הרופאים שהשתתפו בסרטם של גיא מרוז ואורלי וילנאי, עלולה להתגלגל לפתחו של בית המשפט, כך על פי מכתב התראה ששיגרו מספר רופאים בכירים, שתובעים התנצלות פומבית בטרם ינקטו נגדה צעדים משפטיים
מערכת ice |  3
ד"ר שרון אלרעי (צילום דובר משרד הבריאות)
קשה היה להחמיץ את הסכסוך המתוקשר בין פרופ' חגי לוין, לשעבר ראש איגוד רופאי בריאות הציבור וכיום מועמד ברשימת תל"ם לכנסת, לאחר שהאחרון השתתף בסרט "ומה אם כל העולם טועה" של העיתונאים גיא מרוז ואורלי וילנאי. אלא שעתה מתברר כי הדברים שאמרה אלרעי פרייס, עלולים להתגלגל עד לפתחו של בית המשפט, כך לפחות על פי מכתב התראה ששלח עו"ד אייל רוזובסקי ממשרד עו"ד מיתר, בשם ד"ר אמיר שחר, פרופ' איתן פרידמן, פרופ' אודי קימרון ופרופ' אייל שחר.
באותו ווטסאפ האשימה אלרעי פרייס את הרופאים שהופיעו בסרט כי הם השמיעו "סיסמאות שאין מאחוריהן כלום" וכן ב"השתתפות בסרט של "מכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים שכל מטרתם היא לערער את אמון הציבור".


צילום מתוך כתב התביעה
אלרעי פרייס לא ייחדה את הביקורת למי מהרופאים הנ"ל, אך ארבעת המאיימים בתביעה חשו כי שמם הטוב נפגע, ומאיימים, כך על פי המכתב, לפעול בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותם, זאת אם לא תתנצל הממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות ותודה כי הדברים נאמרו ללא כל בסיס עובדתי.
עם פרסום המכתב הבהירו הרופאים כי אין בכוונתם לתבוע פיצוי כספי אלא די להם בהתנצלות פומבית. על פי טענתם, אלרעי פרייס לא טרחה להגיב למכתב אלא רק הפנתה אותו אל היועצים המשפטיים במשרד הבריאות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תתבעו אותה ותגלו את האמת לאזרחים
    אלי 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא כלומניניק שלא מבינה מה מקשקשת, הזויה לגמרי שרון פרייס הזאת
    סגור
  • 2.
    הסרט רצוף בנתונים לא נכונים על גבול ההונאה
    צביקה החשמלי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וחבל שרופאים נתנו ידם לקונספירטורים ואנרכיסטים מסוגם של גל מרוז ,וחבל. ואני מהמחנה השמאלי.
    סגור
  • 1.
    השפוטה של הנוכל המושחת
    ייייייישששששש 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אתם מצפים שהשפוטה של הנוכל המושחת שדואג לעצמו!! סגר??? כמה שקרוב למשפט וימשיך גם אחרי ה 8/2/2021 מועד חידוש המשפט. ואחרי זה מתפלאים שהציבור שם ז.... גדול על הסגר!! הכל פוליטי!! הנוכל המושחת יחסל את הבית השלישי
    סגור