משפט

יאיר נתניהו ביקש לבטל תביעת דיבה נגדו כי 'לא ידע', אבל הטיעון בעייתי

לא בפעם הראשונה, בנו של ראש הממשלה מבקש לדחות פסיקה נגדו, לאחר שלא הגיש כתב הגנה, כאשר לדבריו בכלל לא ידע על התביעה שהגישה נגדו דנה כשדי. אבישי גרינצייג דווקא הבחין כי באוגוסט 2020 נתניהו דווקא הגיב לתביעה הזו שפורסמה בוואלה
מערכת ice |  1
יאיר נתניהו (צילום פייסבוק/יאיר נתניהו, freepik)
שמונה ימים בלבד אחרי שחויב על ידי בית המשפט לשלם פיצוי בגובה של כחצי מיליון שקל לדנה כשדי, יאיר נתניהו מבקש לבטל את הפסיקה נגדו בטענה ש"לא ידע על התביעה", אבל חיפוש קל ברשתות מראה שיש בעיה בטענה שלו.
כזכור, בנו של ראש הממשלה חויב לשלם את מלוא הסכום שדרשה כשדי, פעילת כחול לבן, שלגביה רמז כי ניהלה קשר רומנטי עם ראש המפלגה בני גנץ וכן פרסם את תמונתה. משלא הגיש כתב הגנה, חויב לשלם את מלוא הסכום שדרשה כפיצוי על סך 500 אלף שקל. התביעה, שמומנה דרך גיוס המונים, נפרסה על פני כ-120 עמודים ובה נטען כי הוכפשה על ידי נתניהו הבן.
על פי הפרסומים השונים, נתניהו גורס כי ידע על התביעה מאוחר מדי רק בעקבות הפרסומים בתקשורת. על פי בר פלג ב-'הארץ': "בבקשה לבטל את פסק הדין, מציין פרקליטו של נתניהו הבן, עו"ד יוסי כהן, כי "הוא מעולם לא קיבל לידיו את כתב התביעה ולא ידע כלל שהוגשה נגדו תביעה. החלטת בית המשפט ניתנה עקב הטעיה וחוסר תום לב חמורים ביותר (אם לא זדון) של כשדי. בא כוחה נקט אותה שיטת הטעיה בתיק אחר (בתביעה של עורך וואלה לשעבר אבי אלקלעי נגד נתניהו הבן. ג"מ). הוא ידע מתיק קודם שלא ניתן להמציא דברי דואר למעון ראש הממשלה, אך מתוך מניעים פסולים וזרים היא הגישה בקשה כוזבת".
יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שנתניהו הצעיר מבקש לבטל פסיקה נגדו מאחר שלא הגיש כתב הגנה לתביעה נגדו בשל העובדה שכלל לא ידע על תביעה. אבל יחד עם זאת, כתב "גלובס" אבישי גרינצייג הבחין כי זמן קצר לאחר שהתביעה הוגשה, אי שם באוגוסט 2020, יאיר נתניהו הגיב לידיעה ב"וואלה" על התביעה כשכתב: "תביעת השתקה מגוחכת, הזויה וחסרת כל בסיס, אשר כל מטרתה להביא פרסום, ושדינה להידחות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיחק אותה גרינצייג. תפס את פוסיקט על חם בשקר.
    מנדי ברקת 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לשלם מותק. לשלם!
    סגור