משפט

בראשי מאיימת על דובר עיריית ת"א בתביעה, ח"כ העבודה לשעבר: "טינופת

בעקבות העימות שלה עם איתן שוורץ בנוגע לטענתה כי חולקו דוחות ליד בית העלמין והתשובות שקיבלה, הודיעה עורכת הדין כי תפנה לערכאות משפטיות. מיקי רוזנטל תקף: "עשרות עדויות יש לי על השיטות הנלוזות שלה", גם בן כספית עקץ
מערכת ice |  15
כינרת בראשי (צילום מסך חדשות 13)

המלחמה בין כנרת בראשי לעיריית תל אביב אמש (רביעי) בעקבות ההאשמות בנוגע לחלוקת דוחות ליד בית העלמין ובמיוחד מול הדובר איתן שוורץ, עלתה מדרגה ומשכה עימה גם עיתונאים אחרים, שהביעו את דעתם על הסכסוך המפתיע.

לאחר ששוורץ כתב לבראשי: "אין בושה. פייק ניוז מוחלט. אף דוח לא ניתן היום ע״י פקחי עירייה בסמוך לבית העלמין. אף לא אחד. הפקחים שהיו במקום נשלחו לעזור בשמירת הסדר ולסייע לבאים לבית העלמין. בכל האזור ניתן דוח אחד, בשכונה סמוכה, בגין חסימה של מעבר חצייה. כנרת בראשי - יש לך את זה ביותר נמוך?", ענתה לו בראשי: "איתן יש לך שתי אופציות. א. למחוק את הציוץ ולהתנצל ב. או שאני מעלה לפה את השיחה עם הפקח. תחליט".
 

לאחר מכן בראשי העלתה צילומי מסך וכתבה: "איתן שוורץ דובר העירייה משקר? לא יכול להיות הבוקר פרסמתי שפקחי העירייה מחלקים דוחות אצלנו בשכונה לבאי הטקס. איתן העלה ציוץ שקרי שזה לא נכון. קבלו את ההתכתבות של השכונה שלנו, השכונה שצמודה לבית העלמין".
שוורץ הגיב: "חזרתי ובדקתי, ולא בגלל האיום בתביעה אלא כי אני מאמין שלפני שמפרסמים ראוי לבדוק. מה שכתבתי מדוייק לחלוטין. בין חצות ל 16:00 חילקה העירייה בכל הרחובות של שכונת המשתלה דוח אחד ויחיד שניתן לרכב שחסם מעבר חצייה וסיכן הולכי רגל. אלו העובדות".
 
בראשי הוסיפה התכתבות נוספת ושוורץ שוב הגיב: "כנרת, לא קצת מביך להמשיך לנסות לבסס קייס על בסיס צילומי מסך של קבוצת ווטסאפ שכונתית? אז הנה עוד צילום: המכונית היחידה בכל השכונה שקיבלה היום דוח. רח׳ סשה ארגוב, עבירה כפולה וחמורה: חנייה על המדרכה וגם חסימה של מעבר חצייה תוך סיכון חיים. אלו העובדות. רדי מהסיפור כי אין סיפור".
"כנרת, אני מקווה שהזעם קצת דעך והבנת שעשית עוול גדול עם ההשמצות הפרועות על העירייה. לתקוף עובדי ציבור מסורים וראש עירייה על סמך שמועה שרצה בקבוצת ווטאספ של שכונת המשתלה? מעורכת דין אפשר לצפות להציג ראיות קצת יותר חותכות. אם טרם השתכנעת שלא רק שלא היתה אכיפה מוגברת ליד בתי עלמין - ראי את פקודת המבצע לקראת יום הזיכרון: לא לאכוף ליד בתי עלמין. לגלות רגישות מיוחדת ליד חנויות פרחים. להימנע מאכיפה אלא כשמדובר בעבירות קשות. מאחל לך ולכל בית ישראל חג עצמאות שמח, ושנדע להרבות אהבת חינם".
 
בראשי הגיבה לו בקצרה: "אני מקווה שאתה מבין שאנחנו ננהל את הדיון הזה בבית משפט. יום עצמאות שמח. איתן , אני ואתה ועדיי והשיחה המוקלטת נפגשים בבית המשפט השלום ברחוב וייצמן אחרי שחנינו כדין בחניון גולדה. השארת לי הרבה חומר. תודה".
חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל כתב: "איתן, תעשה טובה תזמין אותי כעד למשפט על אמינותה של השקרנית הזו. עשרות עדויות יש לי על השיטות הנלוזות של הטינופת כנרת בראשי עושה גוגל, מצטטת חצאי אמיתות שגרועות כידוע משקר. מצטטת התכתבות בווטסאפ כאילו היו עובדות מוצקות. לא מבין מי מפרנס את השרלטנית הזו לייצוג משפטי?".
 
בן כספית התייחס גם הוא לנושא: "וסוף הבדיקה הוא כזה: אכן! נרשם היום דו"ח חניה אחד (!!), לא בסמוך לבית העלמין, אלא באמת במשתלה, שהיא בצד השני של כביש בין עירוני. להלן תמונת הרכב החונה על מעבר חציה. הרוויח את דו"חו ביושר".
איש התקשורת זוהר ישראל כתב: "כנרת בראשי בסך הכל במסע לקבל שיריון ברשימת הליכוד בבחירות הבאות". בכלל, בראשי קיבלה לא מעט תגובות עוקצניות בנוגע לסיפור עם החנייה והדוחות וכעת נותר לראות כיצד יתפתח הסיפור.

תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    לכנרת י , שכל לא קונים במכולת , עובדה
    לני 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא להאמין איזו לשון ארוכה מלאת ליקוק ורוע לעו"ד הזו .
    סגור
  • 14.
    לא הבנתי - זה הרכב שלה שקיבל את הדוח? (ל"ת)
    עופר 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    כנרת בראשי חכמה אמיצה
    מירי 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תפסיקו להציק לכנרת בראשי רק משום שהיא אומרת את האמת.
    סגור
  • 12.
    כנרת ברע עשי, והיא אכן עושה! ברע! (ל"ת)
    נחיק 04/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 11.
    עוד כנרת בראשי האמיצה...
    שרית 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    רוזנטל...טינופת, ועוד אתה היית.חבר כנסת ..איך ???
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    חזקי ואמצי !
    אנונימוס 04/2021/18
    הגב לתגובה זו
    6 4
    איתך כינרת במאבקך הצודק נגד השמאל ועוולותיו !
    סגור
  • 9.
    מעניין למה הכניסו פוליטיקה? עריית ת''א בושה.
    אביחי בר שלום 04/2021/17
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אנשים שמערבבים פוליטיקה עם תלונה קונקרטית במיוחד ברגע רגיש חבל מאד שמצאו כזו במה פוגענית! יש מספר אנשים בישראל שעברו את הגבול מזמן אבל בעיניהם כולם אשמים.... עיריית ת''א שנבחרה לשרת את הציבור בהיותם ''עובדי ציבור'' צריכה לעשות חשבון נפש.
    סגור
  • 8.
    פתטית שמנסה בכח להישאר בתודעה הציבורית (ל"ת)
    מי ששמע 04/2021/17
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 7.
    כנרת ברע- שי כל מה שיש לה זה השיער שלה
    גולן 04/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 9
    טינופת לא מאמין לה למילה וגם לא לחצי מילה עוד ביביסטית בבונית אבל עם שיער יפה
    סגור
  • 6.
    היא קצת איבדה את זה. (ל"ת)
    מוריס 04/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 5.
    בראשי
    שמואל 04/2021/16
    הגב לתגובה זו
    16 4
    חושבת היא בפרקליטי אל.איי. זגזגי לנו מהעיניים, לא שמעתי אותה אומרת מילה אחת חכמה, קשקשנית עם רמה נמוכה מאוד
    סגור
  • 4.
    איתן שורץ, גם לא בדיוק סופר אמין,הגון ונקי מאינטרסים... (ל"ת)
    מי שיודע יודע 04/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 3.
    מנסה להיזכר בתיקים הבולטים של בראשי בשנים האחרונות
    אנדי 04/2021/15
    הגב לתגובה זו
    20 3
    מצטער... לא מצליח להיזכר אפילו באחד. לי נראה שהתודעה הציבורית לה היא זוכה, באה מהברברת האינסופית שלה ברשת ולא בזכות הרזומה המקצועי. האמת? זו יכולה להיות טקטיקה לא רעה ודי שימושית לעורכי דין חסרי הצלחה מקצועית, המתבוססים בשולי המקצוע.
    סגור
  • 2.
    עו"ד בראשי האמיצה
    אורה 04/2021/15
    הגב לתגובה זו
    8 16
    אנו מחזקים את ידיך עורכת הדין כנרת בראשי !!!! דובר העיריה שוורץ כשמו כן הוא...הולך בדרכי אדונו חולדאי...ומירי רוזנטל ..הזבל מעיז לפתוח את הג'ורה ולכנות את עורכת הדין בראשי - טינופת ??? הזבל הזה ??? איך בכלל היית חבר כנסת - טינופת.... שלו ולכנות את עואכת הגין בראשי - טינופת ???? אם היו קוראים חה רו
    סגור
  • 1.
    אובססיה
    ח״ן 04/2021/15
    הגב לתגובה זו
    16 5
    אתם כבר יודעים מה צריך בשביל להצטרף לליכוד: אובססיה, ורשעות, זדון וטיפשות לא יזיקו - ולגב׳ בראשי יש מהם בשפע! יושרה - פחות...
    סגור