משפט

אדוה דדון יוצאת למתקפה נגד הפרקליטות: "תעודת עניות, ביזיון"

עיתונאית חדשות 12 תוקפת את הפרקליטות בעקבות כתב אישום שיוגש היום נגד הפסיכולוג יובל כרמי. כזכור, מטופלת של כרמי שנפגעה ממנו התראיינה לדדון וחשפה את הפגיעה שחוותה ממנו
מערכת ice |  5
אדוה דדון (צילום פייסבוק/אדוה דדון)
אדוה דדון, כתבת התחקירים של חדשות 12 מפרסמת הבוקר כי פרקליטות מחוז ירושלים תגיש כתב אישום נגד הפסיכולוג יובל כרמי שנחשד בניצול מיני של מטופלות שלו לכאורה. אולם כתב האישום מתייחס רק לפגיעתו בשתי מטופלות, על אף שהוגשו נגדו תלונות על ידי ארבע מתלוננות. בפברואר האחרון הביאה דדון את הפרשה למהדורה המרכזית כשראיינה פנים גלויות מטופלת של כרמי שנפגעה ממנו רק חודש לפני כן וסיפרה בכאב ולפרטים את שעבר עליה.
אותה מתלוננת, אריאל קים ארד חשפה את שיטת הפגיעה של כרמי וסיפרה על תרגיל שהוא הציע לה לעשות כדי, "לסנכרן צ'אקרות", כדבריה,  "הוא ישב מולי, הוא נגע בי. התנתקתי, פחות נכחתי שם", הרגשתי שאני פחות רואה את הסיטואציה מבחוץ. יכול להיות שהוא נוגע בי במקומות כאלה? פקחתי את העיניים וראיתי שאנחנו מתנשקים".
עוד סיפרה קים ארד, "חשבתי איך זה יכול להיות, איפה היה לי מקום להגיד לו לא תוך כדי שהוא נוגע בי, כשהוא מנצל את המקומות הכי חלשים שלי. כשהוא יודע שאם יש איזשהו מגע שהוא לא צפוי אני לא איתנו. אני מתנתקת".
דדון התייחסה הבוקר (ראשון) בעמוד האינסטגרם שלה להחלטת הפרקליטות וכתבה, "
פסיכולוג שמקיים יחסי מין עם מטופלות שלו, שאחת מהן הייתה במצב דיסוציאטיבי בעת ביצוע המעשים זה אונס. נקודה. לפרקליטות יש קושי להוכיח את זה בבית המשפט ומכאן הפער.
"במשך חמישה חודשים מאז חשפנו את הפרשה וקים האמיצה החליטה לדבר בפנים גלויות ובכך עשתה שינוי חסר תקדים בקרב נפגעות ונפגעי תקיפה מינית שהחליטו לא לשתוק ולא לפחד יותר, אחרי חוות דעת מהמומחית מספר אחת בארץ לנושא, החליטו בפרקליטות שהם חוששים שזה יהווה תקדים. הם, לא אמיצים כמו קים. לא מוכנים לקחת סיכון בבית המשפט. איפה אנשי החוק האמיצים מפעם, אלה שעשו היסטוריה ושאפו להגיש כתבי אישום תקדימיים שישנו את המציאות גם במחיר של כישלון. בזיון".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אישה מכוערת
    חיים 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופרטחנסטית
    סגור
  • 4.
    חבורת אדיוטים
    יוספה 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרקליטות מנופחת במאות פרקליטי מכללות עם משכורות שמנות וחסרת יידע בבסיסי . הם שווים כמו המרצים שלהם במכללות שלא קבלו עבודה באוניברסיטאות הגלל רמתם הנמוכה.
    סגור
  • 3.
    צודקת לגמרי
    שלי 09/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שקורא את הפרטים מבין שהיה פה אונס. הפרקליטות הורסת את המדינה ופוגעת בקורבנות! האם מדובר בשחיתות או בעצלות?? כמה אפשר להיות אדיש למקרה הנורא שקרה פה? פסיכולוג חטיאר בן 65 עם צעירה יפה ואומללה? מי יחשוב שיש כאן הסכמה? בושה וחרפה, תתפטרו כולכם נבלות!
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לאדוה ??????
    בר 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מילה .
    סגור
  • 1.
    פרקליטות
    מיקי 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי מופתע? אמרת פרקליטות - אמרת רשלנות ואינטרסים ואי יושר אישי וחוקי. למה יש תחושה שאיננו מופתעים מעצמת השערוריה?
    סגור