משפט

רותם סלע ניצלה? טורנדו הכריעה לגבי תביעת הענק

העימות המתוקשר בין ענקית המיזוג לדוגמנית והפרזנטורית שעברה לדיסקונט במהלך השווה מיליונים, הגיע לסיומי כאשר הצדדים הגיעו להסכמות הדדיות להפרד ברוח טובה: "תמשיך לייצג אותנו גם ב-2022"
כפיר אדר |  2
רותם סלע בקמפיין דיסקונט (צילום אדלר חומסקי)
אחרי העימות המתוקשר ביניהן בגין המעבר לייצג את בנק דיסקונט כפרזנטורית בלעדית, חברת טורנדו ורותם סלע הגיעו להסכמה ברוח טובה ומחוץ לכותלי בית המשפט. טורנדו מסירה את התביעה שהגישה.
מהחברה נמסר: "רותם סלע היא הפרזנטורית של טורנדו בשש שנים האחרונות והשניים הולכים יחד דרך ארוכה, פורה ומשגשגת. רותם תמשיך לייצג את טורנדו גם בשנת 2022 והצדדים שמחים על שיתוף הפעולה גם בשנה זו".
 
עוד נמסר כי: "טורנדו ורותם סלע מצרים על הטונים הצורמים שהוחלפו בין עורכי הדין של הצדדים ושמים זאת מאחוריהם". כעת היא תוכל להמשיך לשמש את הבנק ששכר אותה עבור מיליוני שקלים בבלעדיות.
כזכור, הקשר בין סלע לחברת המזגנים החל ב-2016 והחברה תיארה אותה בתביעה בתור "הפנים של המותג, אבל הואיל והבנק לא השיב באופן ענייני ומלא לפניות שנעשו אליו ואף לא הכחיש כי אין בכוונתו להתקשר עם סלע בהסכם בלעדיות שעלול להפר או לחתור תחת ההתקשרות עם טורנדו, מצורף הבנק כנתבע נדרש לתובענה".
 
על פי פרסום במספר אתרים, החוזה של החברה מול סלע הוארך עד לסוף שנת 2022. טורנדו מוסיפה בתביעה כי לדרישת סלע, בעת החתימה על הארכת החוזה בתחילת 2021, שכרה של הפרזנטורית עלה מ-375 אלף שקל לשנה ל-850 אלף שקל לשנה, ל-3 ימי צילום, כאשר על כל יום נוסף היא מקבלת עוד כ- 102 אלף שקל. 
מבחינת תנאי העבודה עולה כי משך יום צילום עד 12 שעות ליום צילום ברוטו. כל שעה נוספת תהיה מחוייבת בתעריף של 24 אלף שקל פלוס מע"מ. במקרה שהמפרסמים מעוניינים גם בהקלטת תשדיר רדיו ממנה, הקלטה של עד שעתיים בתוספת תשלום תעלה 30 אלף שקל פלוס מע"מ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מולטי פרזנטורית
    מנהל פרסום 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההתעקשות על פרזנטורית שמייצגת על המסך שלושה מותגים בעת ובעונה אחת? גם בנק, גם מזגן וגם שולחן…מקווה שמישהו לא יתבלבל ויפנה לבנק לקנות…ספה
    סגור
  • 1.
    איך יהיה אפשר לקנות מזגן מפרזנטורית שנתבעה על ידי משווק
    אזרח 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לו טורנדו היו מורידים מחיר בסך כולל של מיליון ש"ח לצרכנים ...הם היו מוכרים פי 2 מאשר פרזנטורית דחלילה
    סגור