משפט

רשות המסים בהלם: סכסוך במשפחה ואיומים ברצח בגלל קרקע

כתב אישום הוגש נגד עבד זייתונה על עבירות סחיטה באיומים, זיוף ומרמה. לאחר שסחט את אחותו וניסה לזייף את חתימתה בכדי להעביר קרקע שבבעלותה לאביהם 
מערכת ice |  2
רשות המסים (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הגישה לאחרונה, לבית המשפט השלום בתל אביב, כתב אישום נגד עבד זייתונה בגין עבירות סחיטה באיומים, זיוף ומרמה. זאת לאחר, שסחט את אחותו ואף זייף את חתימתה במטרה להעביר קרקע שבבעלותה לאביהם.
על פי המתואר בכתב האישום, במהלך 2015 רכש אביהם של המתלוננת והנאשם מקרקעין בעיר בת ים ורשם אותם על שם אחותו. מספר שנים לאחר, בהתאם לבקשת אביה, העבירה לו המתלוננת אחוזים בודדים מזכויותיה במקרקעין. מספר חודשים לאחר ההעברה, יצר זייתונה קשר עם אחותו וניסה לשכנע אותה לחתום על מסמך לפיו היא מוותרת על כל זכויותיה במקרקעין לטובת אביה, אך המתלוננת סירבה לכך.
 
למרות סירובה,  עורך דין בהכשרת זייתונה, זייף את חתימתה על גבי חוזה מכר ללא תמורה, תצהיר ומסמך נוסף שהוגשו לרשויות המס במטרה להעביר את הזכויות במקרקעין מהמתלוננת לאביהם. בהסתמך על מסמכי העסקה שהגיש זייתונה, הודיעה רשות המיסים כי איננה מכירה בהעברות הזכויות מהאחות לאב כהעברות ללא תמורה ומשכך פסקה שומה על סך 436 אלף שקל המגלמת את תשלומי המס החייבים.
זייתונה פנה באמצעות אימו לאחותו והודיע לה על קיומו של החוב ואמר לה כי עליה להעביר טופס ייפוי כוח לפעול בשמה מול רשות המיסים, על מנת שזייתונה ואביהם יוכלו לטפל בתשלום החוב עבורה. המתלוננת סירבה לחתום על ייפוי כח. לאור האמור במהלך ההתכתבות עם אמו דרש הנאשם שתעביר לו את מספר הטלפון של המתלוננת. ואיים עליה ברצח כשכתב לה כי הוא ידאג "למצוא אותה מתחת לאדמה". עוד כתב ביחס למתלוננת כי "גורלה יהיה מר, בדיוק כמו שמחכה לה בגיהנום". כל זאת במטרה שתחתום על ייפוי הכוח כאמור.
בנוסף, כתב האישום מייחס לאחותם של הנאשם והמתלוננת סאלי דינה ובעלה חאדר אלדיני עבירות שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. זאת לאחר שפעלו, כדי לגרום למתלוננת לחזור בה מתלונתה כנגד הנאשם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה עם העוד ששיקר בשביל האח? (ל"ת)
    ומה עם העוד ששיקר? 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אין אמת
    הכל שקרים 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשטרה היא ארגון פשע גדול
    סגור