משפט

בכירים בבנקים חשופים לאיומים, המשטרה מנהלת חקירה

המשטרה מנהלת מזה תקופה ארוכה חקירה סמויה בעקבות תלונות על איומים והטרדות מצד גורמי מפתח בכלכלה הישראלית, שטוענים כי המטרידים הגיעו עד לטלפונים של נשותיהם. החשד: גורם שמנסה להשתלט על נכסים הקשורים לבנקים
מערכת ice |  2
תחנת משטרה (צילום פלאש 90/ משה שי)
אלי סניור, כתב הפלילים של חדשות 13, דיווח הערב (רביעי) במהדורה המרכזית כי בכירים במשק, חלקם נחשבים לדמויות מפתח בכלכלה הישראלית, חשופים כבר מזה תקופה ארוכה להטרדות ואיומים מצד גורם אנונימי.
על פי הדיווח, מדובר בדמויות שמשחקות תפקיד מרכזי בכלכלה הישראלית, ביניהן מנכ"לים של קרנות השקעות, עורכי דין מוכרים ומנכ"לים של בנקים.
 
אותם בכירים מסרו עדות מפורטת במשטרה בה סיפרו על שיחות טלפון שמגיעות אליהם מאנשים שטוענים כי הם נמצאים בקרבת ביתם, וכמו כן גם טלפונים אותם קיבלו נשותיהם מאנשים שמבקשים שירותי ליווי.  במשטרת ישראל סבורים כי הם יודעים מי האדם שעומד מאחורי ההטרדות והאיומים, זאת לאחר חקירה סמויה שמנהלת המשטרה מזה תקופה ארוכה.
החשד מדבר על אדם שמנסה להשתלט על נכסים הקשורים לבנקים, מה שגורם לו לאיים על מקבלי החלטות כאלה ואחרים. נכון לרגע זה לא בוצעו מעצרים על ידי המשטרה והקרבנות מדווחים על המשך ההטרדות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתב בדיחה
    רמבו 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שהסניור הזה מספר, מתברר כהמצאה. גם משה חוגג עדיין ממתין להתפתחויות...
    סגור
  • 1.
    אם הם אנשים מרכזיים המדינה תמסמס את החקקירה
    אופיר 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדינת ישראל חזקה על חלשים .... מלא שחיתות
    סגור