משפט

אימה בתחנת הדלק: השוד הסתבך וכמעט נגמר ברצח

שדידות הקופות מוכרות היטב באיזור הדרום, כשעבריינים המנסים לשים ידיים על מזומנים מגיעים באישון לילה לתחנות הדלק ומאיימים על עובדי הקופה שנמצאים בשעות האלה לבדם. הפעם זה כמעט ונגמר במחיר חיי אדם
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
פרקליטות מחוז דרום הגישה בשבוע שעבר כתב אישום נגד שני צעירים שביצעו שוד מזוין בתחנת דלק בקריית מלאכי תוך תקיפה אלימה של עובד הקופה בחנות הנוחות שבתחנה, חייל משוחרר המבצע עבודה מועדפת במקום ואף נזקק לטיפול רפואי בעקבות המקרה. 
בחודש מאי נכנסו שני הנאשמים לתחנת דלק בכניסה לקריית מלאכי במטרה לשדוד את קופת החנות. השניים נכנסו לחנות "מנטה" בתחנת הדלק שבאיזור התעשיה באר טוביה. באותו הזמן עמד הקופאי מאחורי עמדת הקופה, והשניים החלו להתקרב אליו כדי להגיע אל הקופה והחלו להפנות כלפיו אלימות. 
"הנאשם הוציא סכין מכיסו ואחז אותה ביד אחת. ביד השניה תפס את חולצתו של המתלונן, קירב אותו אליו כדי להפחיד או למנוע ממנו ודרש מהמתלונן לפתוח את הקופה. המתלונן המפוחד פתח את הקופה והנאשם שעמד בסמוך אליו הוציא כסף מהקופה. באותה העת המשיך הנאשם לאחוז בחולצת המתלונן ובשלב מסוים במהלך האחיזה חתך את המתלונן בצווארו ולאחר מכן הוציא אף הוא כסף מהקופה".
 
לאחר המקרה הגיש עובד תחנת הדלק תלונה במשטרה על המקרה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא באשדוד. בטיפול אובחן פצע דקירה מסוכן בעומק של ארבעה סנטימטרים כתוצאה מדקירת הסכין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה