משפט

תקיפה מינית באוויר: גבר מואשם שהטריד ילדה ואישה בטיסה

גבר מקליפורניה חשוד כי חדר לילדה באצבעו וניסה לתפוס את חזה של נוסעת שניסתה להתערב במהלך טיסה לפלורידה בסוף השבוע. הגבר, שנעצר בנמל התעופה באורלנדו, האשים את כדור השינה שלקח
מערכת ice |  1
טיסות (צילום unsplash)
גבר מקליפורניה מואשם בכך שמישש ילדה במהלך טיסה, תקף גם אישה - ואחר כך תירץ את התקיפה בכדור השינה שלקח (מסוג אמביאן), כך דיווח ה"דיילי ביסט" בסוף השבוע שעבר.
בריאן פטריק דורנינג בן ה-51 נעצר בנמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו לאחר שעל פי החשד חדר לילדה באצבעו וניסה לתפוס את חזה של נוסעת שניסתה להתערב.
 
לפי מסמכי בית המשפט, בטיסה של דלתא מסן פרנסיסקו לפלורידה ישב דורנינג במעבר לצד ילדה שגילה בין 12 ל-16. אמה של הילדה ישבה במקום אחר בגלל בעיה בהזמנת הכרטיסים. לפי הדיווח, החשוד הזמין משקה אלכוהולי לאחר שהטיסה המריאה והחל להתעטש ולהשתעל על הילדה, כך נכתב בעיתונים.
לאחר מכן החל לכאורה לגעת בשערה ובצווארה לפני שניסה לשים את זרועו סביבה, ולפי התלונה בהמשך נגע בירכה השמאלית והניע אותה לעברו תוך כדי כך שכינה אותה "Honey-boo" (האני-בו).
לאחר מכן הוא חדר אליה דרך בגדיה, נטען במסמך התלונה, והנערה "קפאה כתוצאה מהתנהגותו של דורנינג". בשלב מסוים, אישה שישבה ליד הזוג התעוררה מתנומה וראתה את דורנינג מרחיק במהירות את ידו מאזור המפשעה שלה, כך נכתב במסמכי בית המשפט. האישה המודאגת שאלה את הילדה אם נגע בה, והיא אמרה שכן.
מאוחר יותר סיפרה הנוסעת הבוגרת לסוכנים הפדרליים כי הנערה המותקפת "רעדה ובכתה" וכי כדי להרחיקה מדורנינג השתיים החליפו כסאות. לאחר שהאישה אמרה לו לא לדבר עם הילדה, ניסה דורנינג לגעת גם בחזה שלה, כך לפי התלונה.
לאחר זמן הגיעה אמה של הקורבן לבדוק מה מצבה של בתה והתעמתה עם דורנינג, שמכנסיו נפתחו, נכתב במסמך. בסופו של דבר דיילת הושיבה את דורנינג במושב אחר עד שהמטוס נחת.
 
החשוד נעצר על ידי הסוכנים הפדרליים לאחר הנחיתה ואמר שהוא שתה כמה משקאות ולקח כדור אמביאן לפני שעלה לטיסה. "דורנינג ציין שהוא נרדם, הוא הצהיר שהדבר הבא שהוא זוכר הוא שהתעורר והתבקש להחליף כיסא".
כעת הוא מואשם במגע מיני פוגעני עם ילד וביצוע פשע במהלך טיסה. הוא שוחרר עד למשפט ומסר את דרכונו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך נפלו גברים
    אבי אגס דויד 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ייאמן. מילא קצב וההוא מבית הקלפים, אבל דורנינג? חשבתי שהוא בחור טוב
    סגור