משפט

הותר לפרסום: זה ראש העיר שחשוד בעבירות חמורות

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הוא זה שזומן בשבוע האחרון לחקירה בחשד  לעבירות של הפרת אמונים, סחיטה באיומים, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע ועוד. בפוסט בפייסבוק כתב: "אין לי מה להסתיר, ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו"
מערכת ice | 
רמי גרינברג (צילום פייסבוק)
הבוקר (רביעי) הותר לפרסום ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הוא ראש העירייה שעוכב השבוע לחקירה בחשד לעבירות של הפרת אמונים, סחיטה באיומים, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע ועוד.
במקביל לצו איסור הפרסום על שמו, כבר הבוקר הוא פרסם פוסט חריף בדף הפייסבוק שלו ובו הודה שהוא היה זה שנקרא לחקירה ביום שני בבוקר במשטרה, והוסיף מסר חד: "אין לי מה להסתיר".
 
בפוסט המלא כתב: "תושבים ותושבות יקרים, עם כניסתי לתפקיד אני פועל לילות כימים, פשוטו כמשמעו, ללא הפסקה, ללא חופשות, נטו למען העיר והתושבים וזאת בכדי להצעיד את פתח תקוה קדימה בכל פרמטר ולדאוג, גם באופן אישי ופרטני, לכל תושבי העיר ואיכות חייהם.  בכל צעד ושעל רק אתם עומדים לנגד עיני והכל כדי שכל אחד ואחת מכם תהיו גאים בעיר שלנו ותהיו שבעי רצון מהשירותים העירוניים השונים והפיתוח הנרחב שאנחנו מקדמים בכל שכונות העיר ובכל התחומים".
עוד הוסיף: "במסגרת המחויבות שלי אלכם.ן ולאור השמועות, חשוב לי לשתף אתכם בפרטים שניתן. ביום שני בבוקר התבקשתי להגיע באופן עצמאי לחקירה בנושא מסויים. כאזרח שמאמין במערכת אכיפת החוק ומכבד אותה מאד, הגעתי והשבתי לכל השאלות. אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו. כראש עיר, בטלתי את עצמי בצורה הכי ברורה ורתמתי את כל כוחי רק למען האינטרס הציבורי. כך אני נוהג כל חיי וכך אנהג תמיד".
לסיום הבהיר: "אוהב אני את עמי ואת ארץ ישראל (ואת העיר פתח תקוה ותושביה היקרים) זה האני מאמין שלי וזו מלאכת חיי ואין לי צורך בשום דבר אחר בעולם".  נכתב ע"י ז. ז'בוטינסקי (בסוגריים תוספת שלי) לשרותכם.ן מכל הלב, רמי גרינברג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה