משפט

בית המשפט דחה את העתירה: אלון קסטיאל ישוחרר

עבריין המין המורשע אלון קסטיאל ישוחרר בקרוב מבית הכלא, כתשעה חודשיים לפני מועד השחרור המקורי בגזר הדין, זאת לאחר שבית המשפט דחה את עתירת הפרקליטות בנוגע לשחררו המוקדם
מערכת ice | 
אלון קסטיאל (צילום פלאש 90)
בית המשפט המחוזי בנצרת דחה הבוקר (שני) את עתירת הפרקליטות נגד שחרורו המוקדם של עבריין המין אלון קסטיאל ואישר לשחררו לאחר ארבעה שנים וכתשעה חודשים בטרם ירצה את עונשו המקורי. כמו כן זהו הניסיון השני של הפרקליטות למנוע את שחרורו המוקדם.
 
כזכור באוגוסט 2018 על קסטיאל נגזר מאסר לתקופה בת ארבע שנים ותשעה חודשים בכלא בגין ניסיון אונס ובמעשה מגונה בארבע נשים. כאמור בעקבות ההחלטה היום, הוא יגיע כעת לכלא חרמון לאסוף את חפציו ולסיים את ההליכים המינהליים, ומשם יצא לדרכו.
 
שחרורו של עבריין המין הותנה בתנאים שונים. בין היתר הורתה הוועדה על איסור כניסתו של האסיר לתל אביב, רמת גן וגבעתיים. עוד נקבע כי כניסתו לתחומי העיר יפו תהיה רק לצורכי טיפול ובשעות מוגדרות מראש.
 
לאחר ההחלטה בשבוע שעבר הגישה פרקליטות מחוז צפון עתירה לבית המשפט לעניינים מינהליים בנצרת נגד ההחלטה. המדינה טענה כי שחררו המוקדם של קסטיאל אינו בגדר תחום הסבירות בשל עבירותיו החמורות אך עמדתה לא התקבלה - וקסטיאל שוחרר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה