משפט

בראד פיט הפסיד? לאחר שתבע את אנג'לינה הגיעה ההכרעה

במשפט שנערך בין השניים בנוגע לנכס משותף שהחזיקו, הוכרע כי טענותיו של פיט אינן בעלות משמעות משפטית וכי עסקת המכירה הינה חוקית לחלוטין, עורכי דינו של פיט כבר עובדים על הגשת הערעור
מערכת ice | 
בראד פיט (צילום צילום מסך מעמוד היוטיוב extratv)
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט התייצבו בפני בית המשפט בלוס אנג'לס וחיכו להכרעת השופט בנוגע לסכסוך שהתפתח בין השניים בדבר כרם יין שהשניים ניהלו יחד עד הגירושין. אתמול (שבת) דווח כי בית המשפט הכריע לטובתה של ג'ולי וטען כי במכירת חלקה בנכס, האחרונה לא ביצעה שום עבירה ושהליך המכירה חוקי.
 
כזכור בחודש יולי האחרון פורסם בסקיי ניוז כי בראד פיט האשים את גרושתו אנג'לינה ג'ולי בכך שמכרה את חלקה ביקב שהחזיקו בשותפות לאוליגרך רוסי, בעלי חברת המשקאות "סטולי", ובכך ניסתה "לפגוע" בעסק בו השקיע פיט זמן וכסף רב. לפי טענותיו המכירה הזו הובילה להשתלטות "עוינת" על עסקי היין והתערבות בוטה ואגרסיבית של השותף החדש והבלתי רצוי בעסק.
 
לטענת עורכי דינו של פיט, תחת בעלותו העסק צמח ל"סיפור הצלחה בינלאומי בשווי מיליוני דולרים", ואילו ג'ולי לא תרמה דבר להצלחה ושלא ידעה את פיט בכוונתה למכור את חלקה. בנוסף לכל הצהירו עורכי דינו כי בכוונתן לערער על החלטת בית המשפט.

בסביבתה של ג'ולי התרגשו ומסרו: "כל בן אדם רציונלי ישמח שסטולי יהיה שותף בעסק שלו. יש להם שיווק והפצה מהשורה הראשונה" והוסיפו שהשותף החדש מציע הזדמנויות ענק להצמיח את העסק. "הוא פשוט לא יכול לראות מעבר לשנאתו לג'ולי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה