משפט

הסערה נמשכת: ג'וני דפ ואמבר הרד יחזרו לבית המשפט?

עורכי דינה של אמבר הרד החליטו לערער על הכרעת בית המשפט; מנגד עורכי דינו של דפ לא נשארו חייבים והגישו ערעור משלהם. מה שבטוח, מי שחשב שהסערה הזו מאחורינו - טעה
מערכת ice |  9
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום יוטיוב/ Law&Crime Network)
ביום שישי פרסמו עורכי דינה של אמבר הרד הודעה רשמית על כך שבכוונתם לערער על פסק הדין במשפט הדיבה שניהלה מול בעלה לשעבר וכוכב הקולנוע ג'וני דפ. מנגד עורכי דינו של דפ לא נשארו חייבים והגיבו בערעור אחר מצידם – על הסעיף היחיד שבו הרד ניצחה במשפט.
 
על פי הדיווח, במסמך שהגישו אתמול עורכי דינו לבית המשפט של מחוז פיירפקס בווירג'יניה, נכתב כי דפ מבקש לערער על החלטת חבר המושבעים. כזכור, בהחלטה אליה הגיעו בראשית החודש שעבר, פסקו המושבעים לטובת דפ, אך עם זאת הורו לו לפצות את גרושתו בשני מיליון דולר, לאחר שקיבלו את הטענה הנגדית של הרד, לפיה בעלה לשעבר הוציא את דיבתה כשטען שרקחה את סיפור ההתעללות נגדו בעצת עורכי דינה.
 
כזכור זו לא הפעם הראשונה שעורכי הדין של הרד מנסים לערער על החלטת בית המשפט. בבקשה שהגישו מוקדם יותר החודש, טענו עורכי הדין בשמה של השחקנית כי פסק הדין אינו עומד בקנה אחד עם הראיות, כי גובה הפיצויים שהוטלו עליה - 10 מיליון דולר היה לא מידתי וכי נפל פגם מהותי בבחירת אחד המושבעים.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מי שנופל לנרקסיסטית בידיים לא יוצא ממנה כל כך מהר
    עולם משוגע! 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נגמר או שהוא נגמר או עד שהיא עם חוב עד הירח..
    סגור
  • 4.
    שניהם חולי פירסום ומתים על מצלמות (ל"ת)
    דנית 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אשה לא חינם תגיד שגבר פגע בה
    שיר 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 9
    זה בהחלט הוצאת דיבה. ניסה להוציא אותה שקרנית למרות שהיא מאוד אמינה . שישלם. סיפור מורכב. מההתחלה היא צריכה גבר ברמה שלה שיודע לכבד אותה ולאהוב ברמה שהיא מבקשת.. הוא אגואיסט בחזות שלו. אחד שאוהב רק את עצמו. טוב שנפרדו. שתסתיים הפרשה בשלום וביי ביי
    סגור
  • את הזויה
    בנאדם שפוי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רואים בכל המשפט שהיא שקרנית, יש לג'וני מלא הוכחות שהיא אלימה, והיא מתעללת, ובוקר טוב יש שלל נשים שקרניות שמעלילות עלילות שווא זאת לא תופעה חדשה. ואת נשמעת לי כמו אישה סקסיסטית שתמיד תגן על נשים בכל מצב, גם אם הן הכי רעות בעולם.
    סגור
  • נרקיסיסטית מניפולטיבית - לא אמינה ולא נעליים
    מ. גיב 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כנראה שלא עקבת אחרי המשפט והעדויות. מי שמלא בעצמו מבני הזוג זו אמבר הרד. כמות השקרים וניסיונות ההפללה המכוונים (לא הוכח מעבר לספק שזה בעצת עורכי הדין שלה וזה הסעיף היחיד בו זכתה). לא חושב שדפ מושלם אבל לקרוא להרד אמינה זו בדיחה.
    סגור
  • חחח
    עמית 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברור, אשה לא לחינם מדברת שטויות, זה רק אנחנו הגברים שלא זורמים עם השטויות שלה. כל גבר שלישי סובל מתלונות שווא. זו השיטה החדשה להתגרש היום
    סגור
  • את ממש לא צודקת
    אורית 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ראיתי את כל המשפט והזדעזעתי לראות איך היא דווקא התעללה בו. כרתה לו חלק מהאצבע, כיבתה עליו סיגריה, הרביצה לו. יש נשים שהן לא נורמליות. אישה נורמלית לא הייתה מתנהגת ככה אבל האישה הזו מאובחנת עם הפרעות אישיות. היא לא ממש נורמלית. ואין לה שום הוכחות שהוא פגע זה. כל ההוכחות שיש לה הן תמונות שהיא צילמה ושעברו פוטושופ.
    סגור
  • 2.
    ג'וני
    דייב 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התלונה שהגישו שיש בעיה ב1 המושבעים היא טענה טיפשית כי שני הצדדים בוחרים את המושבעים ביחד
    סגור
  • 1.
    שישלם כמו גבר על מה שאמר עליה. (ל"ת)
    שיר. 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור