משפט

גאולה אבן תובעת את התאגיד: השעייתה מכאן 11 תבוטל?

בעקבות מערכת הבחירות המתקרבת שהביאה להשעייתה מתפקיד, המגישה גאולה אבן יוצאת למלחמה עם כאן ושיגרה באמצעות עורך דינה מכתב בו היא מוחה על ההחלטה להדיחה
מערכת ice |  1
גאולה אבן בוכה בשידור (צילום צילום מסך כאן 11)
על פי פרסום ראשון היום (שלישי) של ערן סויסה ב'ישראל היום', המגישה גאולה אבן יוצאת למלחמה נגד התאגיד. מגישת החדשות של יום שישי שלחה מכתב באמצעות עורך דינה נגד ההחלטה להשעותה משידורי אקטואליה וחדשות בתקופת הבחירות.
יש לציין כי במהלך השנה שעברה הוזזה המגישה המוערכת מהגשת המהדורה המרכזית בשל הבחירות ב-2021 ובאותה התקופה והועברה לשדר את מהדורת שישי בלבד. בעקבות ההכרזה על בחירות נוספות, בנובמבר, בהן שוב יתמודד בן זוגה, גדעון סער, החליטו בתאגיד על השעייתה לאלתר.
 
אבן, שנחשבת לאחת הטאלנטיות הבולטות של הערוץ, ששכרה עומד על 40,000 שקלים, מתנגדת להחלטה שעשויה להוביל להיעדרות ממושכת מהמסך. כזכור, רק לאחרונה נחשף כי היו חודשים בהם הרוויחה מאות אלפי שקלים גם בלי להגיע לאולפן.
 
מכאן חדשות נמסר: "גאולה אבן סער היא אחת המגישות המקצועיות והמוכשרות בישראל. עם זאת, אנו מחויבים לאמון הציבור ולכללי אתיקה מקצועית וסבורים כי בתקופת בחירות עולה בעיה אתית שגאולה אבן סער תמשיך להגיש מהדורת חדשות מרכזית ביום שישי. עמדה זאת באה לידי ביטוי גם בןועדת האתיקה של התאגיד, שהיא גוף עצמאי ובלתי תלוי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאולה בצד ההומני מדווחת אמת
    שלי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם שר משפטים אכי שקרן ותחמן הכול עשר,,,,
    סגור