משפט

ניר חפץ יגיש תלונה במח"ש נגד רוני אלשיך

עד המדינה במשפט נתניהו החליט להגיש את התלונה נגד מפכ"ל המשטרה לשעבר וחוקריו לאחר שנודע לו על קיומה של ישיבה שכל מטרתה הייתה "לערער את ניר חפץ"
מערכת ice | 
ניר חפץ (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
יועץ התקשורת לשעבר ועד המדינה במשפט נתניהו, ניר חפץ, החליט להגיש תלונה במח"ש נגד מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך, ושאר החוקרים בתיקי נתניהו. כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 13. ההחלטה להגיש תלונה באה לאחר שקרא את עדותו של החוקר ניר שוורץ, שנערכה בדלתיים סגורות ובעקבות מידע חדש שהגיע לידי חפץ לפיו התקיימה ישיבה שכל מטרתה "לערער את ניר חפץ". לאחר קריאת העדות הוא אף שלח מסרון לשוורץ: "אני מקווה שכשאתה מול המראה - אתה מתבייש".
 
עורך דינו של חפץ, אילן סופר, צפוי לתאם פגישה במח"ש בה ימסור חפץ את תלונתו. בכוונתו לשטוח את טענותיו בנוגע לתרגילי החקירה וללחצים שהופעלו עליו. ביניהם, תרגיל החקירה הנוגע לאישה המקורבת אליו שהובאה לחקירה אך ורק כדי להפעיל עליו לחץ, בלי שהיה חשד ממשי לגביה. עוד צפוי חפץ לטעון שהרעיבו אותו, שתלו לו פשפשים בשמיכות ואיימו לפרק את משפחתו.
 
"מדובר בלחצים בלתי חוקיים ובאיום לפרק את המשפחה שלי" אמר חפץ. "רציתי לבוא נקי לגמרי לעדות בבית המשפט. אני רוצה שהאמת לגבי האמצעים העבריינים שהופעלו עליי יחשפו והאחראים יעמדו לדין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה