משפט

הצל מחפש תביעה: "תשיגו לי את הכתובת והפרטים שלו"

משתמש פייסבוק בשם שרון מורים בדרך לחטוף תביעה הצל שמבקש את עזרת העוקבים שלו באיתור אותו אדם, שכתב נגד הוריו של יואב אליאסי
מערכת ice |  1
הצל-יואב אליאסי (צילום אינסטגרם/ יואב אליאסי)
לאחר שכתב נגדו "חלאס לעשות עלינו נוכלות, אתה לוקח הכל לכיס, חסר שתגיד לנו שאמא שלך חולה באיידס ואתה צריך שוב תרומות כי את אבא שלך עשית גוסס, גידם ופיסח", משתמש פייסבוק בשם שרון מורים בדרך לחטוף תביעה מהצל שמבקש את עזרת העוקבים שלו באיתור אותו אדם.
הצל כתב: "כל מי שיטנף עלי יפגע בשמי הטוב ויקרא לי נוכל ונגב ויפגע בהורים החולים שלי שנלחמים כל יום על החיים שלהם, יתבע !!! ולא יעזור לו כלום. (מי שמכיר את הבחור בתמונה אשמח שידבר איתי איתי אני זקוק לכתובת שלו ופרטים כדי לשלוח לו כתב תביעה)". 
 
עוד הוסיף יואב אליאסי בפוסט שלו: "אני ממשיך להלחם למען החיילים הבודדים על אפם וחמתם של תת אנשים חסרי לב שכאלו ואני יודע שהשנה התחלתי את האיסוף מאוחר ואני חושש שאני לא אצליח יש לי עשרות של משפחות וחיילים בודדים".
 
לסיום הסביר הצל בלי קשר לתביעה שהוא מתכנן: "אנחנו מאוד מאוד קרובים לחג, מי שיכול שישלח לי צילום של תו הזהב ומי שרוצה מי שרוצה לעשות קניה משותפת הביט 0542333589 ומי שלא יכול לתרום שישתף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצל
    עופר 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יואב אליאסי איש יקר.....האיש הזה עסוק על חייו בנתינה למען לוחמי צה"ל/מג"ב ונזקקים!
    סגור