משפט

אימת הנהגים הסתיימה? חוליית גנבי הרכבים נתפסה על חם

משטרת ישראל הצליחה לסכל גניבתם של כלי רכב בירושלים במהלך סוף השבוע וחשודים במעשה נעצרו, כאשר אחד החשודים נעצר בתום סריקות נרחבות
מערכת ice |  1
קיה מורידה מאות אלפי רכבים מהכביש (צילום אינסטגרם)
במהלך סוף השבוע הצליחו שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הפועלים במחוז ירושלים לסכל במספר מקרים את גניבת כלי רכבם של תושבי העיר ירושלים והחשודים נעצרו והועברו לחקירה במשטרה. מדובר בתוצר פעילות נחושה של שוטרי המחוז המתבצעת כנגד עבירות הרכוש השונות.
בליל יום חמישי התקבל דיווח ממוקד חברת האיתור המותקן ברכבו של תושב צפון העיר כי כלי הרכב נגנב. בעקבות הדיווח החלו שוטרי תחנת לב הבירה בסריקות אחר הרכב והחשוד במעשה שעשה דרכו אל מעבר אל- ג׳יב שבצפון העיר. לוחמי מג"ב במחסום עיכבו את הרכב והחשוד נעצר. החשוד, תושב רמאללה בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה במשטרה ומעצרו הוארך בבימ"ש עד לתאריך 28.9.22. 
 
במקרה נוסף במהלך סופ"ש, בפעילות בלשי תחנת מוריה בשכונת מלחה בעיר, הבחינו בחשוד צעיר שמתעסק עם כלי רכב, תוך שפתח את מכסה תא המנוע ולאחר מכן נכנס לרכב והחל בנסיעה. הבלשים החלו בנסיעה אחר הרכב שניסה להימלט מפניהם וסיכן את משתמשי הדרך. בשיתוף פעולה עם צוות לוחמי מג"ב בוצעה חסימה בכביש המנהרות לשם הגיע הרכב הגנוב ובשלב זה הצליחו הבלשים לשים ידם על החשוד שברכב, פלסטיני בשנות ה-20 לחייו. לאחר שנעצר, הוא הועבר לחקירה ומעצרו הוארך בבימ"ש. 
במקרה נוסף שארע אמש לפנות בוקר, במהלך פעילות צוותי סיור ובלשי מחלק הנוער של תחנת מוריה, נעצרו שני חשודים כאשר בידיהם כלי פריצה לכלי רכב. על פי החשד, השניים (קטינים כבני 16 פלסטינאים שוהים בלתי חוקיים), התכוונו לגנוב כלי רכב, אולם בעקבות מעצרם מזימתם סוכלה. במהלך היום יובאו החשודים בפני בימ"ש להארכת מעצרם. 
משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות וביצירתיות כנגד אלו המבצעים עבירות פליליות הפוגעות ברכושו של הציבור ותפעל למיצוי הדין עם עבריינים אלו. בפתחו של החג, אנו שבים ומדגישים לציבור כי יש לנקוט במרב האמצעים שיכולים לסייע במניעת עבירות רכוש והתפרצויות לבתי מגורים, זאת לצד פעילות משטרתית יזומה ונחושה שמתבצעת על ידי המשטרה כל העת בהקשר זה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השופטים הפושעים ישחררו אותם כרגיל.. (ל"ת)
    . 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור