משפט

נתניהו: "פעולה נחושה בנטרול הפיגוע וחיסול המחבל"

תגובות מרחבי הקשת הפוליטית התקבלו בשעות שלאחר הרגע המחבל שרצח את סמלת נועה לזר ז"ל. כולם דאגו לשבח את עבודתם של המחבלים ושלחו איחולי החלמה מהירה למאבטח שנפצע קל
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
הערב (רביעי) חוסל עודאי תמימי שרצח את סמלת נועה לזר ז"ל בפיגוע בשועפט לפני 11 ימים ומאז היה במנוסה. הוא חוסל לאחר שירה לעבר מאבטחים בכניסה למעלה אדומים. בזכות התושייה של המאבטחים הם השתלטו על האירוע והצליחו לחסלו. אחד המאבטחים נפצע באורח קל. מרחבי הקשת הפוליטית דאגו להגיב לחיסול.
שר הביטחון בני גנץ התייחס לנושא וביקש: "לשבח את המאבטחים שנטרלו את המחבל עודאי תמימי שביצע את הפיגוע שבו נפלה סמל נועה לזר ולאחל רפואה שלמה למאבטח שנפצע".
 
ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מסר: "אני משבח את המאבטחים על אומץ ליבם ועל הפעולה הנחושה בנטרול הפיגוע וחיסול המחבל שרצח את סמלת נועה לזר ז"ל. מבקש גם לשלוח איחולי החלמה מהירה למאבטח שנפצע קל. רק ביד קשה נחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".
שרת התחבורה מרב מיכאלי כתבה: "שולחת חיזוקים למאבטחים הנמצאים כרגע במעלה אדומים שאיתרו וחיסלו את המחבל שירה למוות בנועה לזר ז"ל. בזכות ערנותם של המאבטחים באזור נמנע פיגוע ירי שהיה יכול להיות נורא הרבה יותר. כולנו ביחד מאוחדים ומאוחדות נגד הטרור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מאת תומך נתניהו
    אלמוני 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיצד כתוב בכתבה "ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מסר: "אני משבח את המאבטחים על אומץ ליבם ועל הפעולה הנחושה בנטרול הפיגוע וחיסול המחבל שרצח את סמלת נועה לזר ז"ל. מבקש גם לשלוח איחולי החלמה מהירה למאבטח שנפצע קל. רק ביד קשה נחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל". בנימין נתניהו לא ראש הממשלה ביום זה.
    סגור