משפט

חברות הקנאביס נתבעות - והסיבה הזויה לחלוטין

תביעה ייצוגית שהוגשה ביום חמישי כנגד יצרני ה-Jeeter Prerolls, בטענה שהג'וינטים מפרסמים רמות גבוהות בהרבה של THC ממה שהם מכילים בפועל
מערכת ice | 
חברות הקנאביס נתבעות (צילום shutterstock, unsplash)
צמד חברות קנאביס בקליפורניה, שמוכרות את "הג'וינט האחד שיביא אותך למאדים מהר יותר מאילון מאסק", נתבעות על כך שלא מסטלו את הלקוחות שלהם מספיק. ג'ספר סנטנו ובלייק ווילסון הם שניים מהשמות המופיעים בתביעה הייצוגית שהוגשה ביום חמישי כנגד יצרני ה-Jeeter Prerolls, בטענה שהג'וינטים מפרסמים רמות גבוהות בהרבה של THC ממה שהם מכילים בפועל.
שניהם היו המומים מעוצמתו הפחותה של המוצר, מה שהוביל אותם לתבוע את חברות האם של ג'יטר, DreamFields Brands ו-Med for America, על פרסום כוזב. החברה כותבת על האריזה שלה שהמוצר שלה הוא עם תכולת THC ממוצעת בסביבות 35% ועד 46% במוצרים מסוימים. עם זאת, בדיקת מעבדה עצמאית מצאה כי המוצר מכיל למעשה בין 23 ל-27% תכולת THC.
 
"צרכנים מוכנים לשלם יותר עבור מוצרי קנאביס עם תכולת THC גבוהה יותר ומצפים לשלם פחות עבור מוצרי קנאביס עם תכולת THC נמוכה יותר", אמרה עורכת הדין כריסטין צ'ו. לפי התביעה, על ידי תיוג מוצריה במספרי THC מנופחים, הנתבעים גובים סכומים מופרזים מהצרכנים. התביעה גם טוענת, כי ספירת ה-THC המוגברת של ג'יטר הופכת לבעיה מערכתית בתעשיית המריחואנה. "הביקוש למוצרים עתירי THC הוביל, למרבה הצער, ל'אינפלציית THC' - הנוהג לרשום בכוונה תכולת THC כוזבת וגבוהה על התוויות", נכתב בתביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה