משפט

בעלה של ננסי פלוסי הותקף, הנשיא הרצוג גינה

התכוון לפגוע ביו"ר בית הנבחרים ובסוף פגע בבעלה. אדם פרץ לביתה של ננסי פלוסי בסן פרנסיסקו במטרה לפגוע בה וצעק "איפה ננסי?", אך בעקבות אי הימצאותה הוא תקף במקום את בעלה, פול, שמצבו כעת עדיין לא ידוע
מערכת ice | 
ננסי פלוסי (צילום ויקיפדיה)
בחירות האמצע בארה"ב בפתח, ואם חשבתם שפה לוהט, אז בארה"ב אוהבים לעשות את זה גדול יותר. אמש (שישי) פול פלוסי, בעלה של יו"ר בית הנבחרים האמריקאי ננסי פלוסי, הותקף בביתם הנמצא בסן פרנסיסקו על ידי פורץ. המשטרה המקומית הצליחה לעצור את התוקף שזוהה כדיוויד דיפייפ והמקרה בחקירה משולבת עם ה-FBI.
לא נמסר מצבו של פלוסי באופן חד משמעי, אך כן נמסר מבית החולים כי הוא סובל מחבלות ומנפיחות. מהחקירה הראשונית עולה כי דיפייפ בן ה-42 היכה בפטיש את פלוסי תוך כדי שהוא צועק "איפה ננסי?". מצוותה של יו"ר בית הנבחרים, ששהתה בזמן התקיפה בוושינגטון, נמסר כי "יו"ר בית הנבחרים ומשפחתה מודים לכל צוותי ההצלה והרופאים המעורבים ומבקשים לשמור על פרטיותם".
 
"מזועזע מהמתקפה האכזרית של פול פלוסי. אני חש הקלה לדעת שידידתי, ננסי פלוסי, שקיבלה את פני במאור פנים השבוע, בריאה ושלמה", כך מסר נשיא המדינה, יצחק הרצוג. "התקפות על נבחרי ציבור ובני משפחותיהם הן התקפות על הדמוקרטיה עצמה. בשם עם ישראל, אני מתפלל לרפואתו השלמה של פול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה