משפט

אורטל עמר תובעת את "ישראל היום": תפוצה במיליון שקל?

אורטל עמר דורשת פיצוי ענק מ"ישראל היום" והכתב ערן סויסה, כולל דרישה להסיר לאלתר את ההקלטות הקשות בהן בן אל תבורי, בן זוגה לשעבר, מקלל אותה נמרצות
מערכת ice |  3
אורטל עמר, ישראל היום (צילום עירד נצר, פלאש 90)
בן אל תבורי ואורטל עמר היו במרכזה של אחת הסערות הגדולות שהיו בישראל בשנת 2022, זאת אחרי שההקלטות של בן אל תבורי מטיח דברים קשים מאוד וקללות קשות כנגד זוגתו לשעבר אורטל עמר, נחשפו על ידי כתב התרבות של "ישראל היום" - ערן סוויסה.
היום (ראשון) פורסם ב'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת 12, כי אורטל עמר הגישה תביעה בגובה מיליון שקל נגד העיתון והעיתונאי הוותיק שהיה זה שחשף לראשונה את ההקלטות בהן נשמע הזמר צורח על אם בנו.
רק לפני כחודשיים שלחה התראה לפני תביעה נגד ערן סוויסה והעיתון "ישראל היום" שפרסמו את ההקלטות באתר האינטרנט של העיתון וברשתות החברתיות של הכתב וכן פיצוי בגובה של 800 אלף שקל.
 
כצעד ראשון דורשת אורטל עמר באמצעות עורכי דינה להסיר לאלתר את ההקלטה כדי לצמצם נזקים עתידיים לבנה תו פרינס, הן מהאתר והן מהרשתות החברתיות של סויסה. כמו כן, היא דורשת את התנצלותו של הכתב והעיתון. כמו כן, היא מבקשת פיצוי בגובה מיליון שקל גם על הנזקים הנפשיים שנגרמו לכאורה לה ולבנה תו פרינס.
מישראל היום נמסר: "טרם קיבלנו לידינו את כתב התביעה, וככל שתביעה זו אכן הוגשה, נמסור את תגובתנו בבית המשפט"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יופי של פרנסה
    רון 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליון שקל הרבה היו מזמינים סוג פרנסה כזו. אז שמעו אז מה.
    סגור
  • 2.
    הזויה
    רחלי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השאלה שלי איך ההקלטה הגיעה לסויסה לאותו העיתוני? שאלה אם לא היא זו ששלחה לו את ההקלטה וביקשה ממנו לפרסם את ההקלטה, לא יודעת מרגיש לי שאורטל אוהבת פירסום, וכסף.
    סגור
  • 1.
    סוויסה זה עם של מצליחנים פגאנים (ל"ת)
    י 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור