קריירה ולימודים

גרושתו של שולי רנד תוקפת: "אתה מותיר אותי מקבצת נדבות"

מיכל רנד תקפה בחריפות את שולי רנד: "אתה מותיר אותי כמקבצת נדבות, נלחמת על חיי מול הפילגש שתובעת אותי על מיליונים. ברצוני להתגרש ולהתחיל בחיי בשקט וברוגע, בלי המלחמות. סלק את כל התביעות, שלם לי את חלקי המגיע לי"
מערכת ice | 
שולי רנד (צילום יעל הרמן)
מיכל רנד, שמשתפת בעקביות את חבריה בפייסבוק בדרמות המשפחתיות ובהתנהלותה מול בעלה לשעבר, הזמר שולי רנד, שרק לאחרונה נישא לצופית גרנט, העלתה אמש (שבת) פוסט מפתיע במיוחד הודות הקשר בין השניים.
מיכל רנד כיוונה את דבריה לגרוש שלה שולי כשרשמה בפתח דבריה: "שולי, בשבוע האחרון שמחתי לגלות שניתן לקיים הורות משותפת עבור הילדים. שוחחנו, התכתבנו בטלפון כהורים נורמליים לטובת ישראל ונחמן (ילדיהם המשותפים של השניים)".
 
לאחרונה, טענה רנד כי צופית גרנט גורמת לילדיה לשנות את היחס שלהם כלפיה, וכעת היא המשיכה להטיח האשמות: "זאת הייתה דוגמית וחומר למחשבה. אני בעד, אבל לא ככה. כשאתה מותיר אותי כמקבצת נדבות, נלחמת על חיי מול הפילגש שתובעת אותי על מיליונים ומשסה את כל הנושים שלי עליי, כשהכריזה עליי כפושטת רגל. היא רוצה במיגורי מעל פני הארץ".
רנד המשיכה לתקוף: אכן בריאותי רפה. ברצוני להתגרש ולהתחיל בחיי בשקט וברוגע, בלי המלחמות, ושנוכל לשתף פעולה כהורים לילדים המופלאים שלנו. סלק את כל התביעות, שלם לי את חלקי המגיע לי, כך שאחיה את שארית חיי בשקט וברוגע. לא תלויה ולא זקוקה לרחמיך ולרחמי הבריות. שבוע טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה