משפט

כתב חדשות 13 תוקף: "אבי חימי צריך להתפטר עוד היום"

מתגברות הקריאות להדחתו של ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי, בעקבות החשדות שחשף את עצמו בשיחת וידאו עם עורכת דין שביקשה שיסייע לה. כתב 13 ברוך קרא: "איש ציבור שסרח לא צריך להיות איש ציבור"
מערכת ice |  4
ברוך קרא (צילום צילום מסך)
בעקבות החשיפה של איילה חסון אמש בחדשות 13 אודות ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי, מתגברות הקריאות להתפטרותו ואף להעמדתו לדין.
על פי הפרסום של חסון, עו"ד חימי הפשיל מכנסיו ועינג עצמו בעת שקיים שיחת וידאו עם עורכת דין שרצתה להתמנות לשופטת וביקשה את עזרתו. בתשובה לפניית איילה חסון, חימי לא הכחיש את המעשים, וטען כי אין להתערב בדברים שנעשו בהסכמה. בתגובה רשמית גרס כי מדובר בניסיון להפיל אותו עקב המאבק שלו ברפורמה המשפטית.
 
הכתב המשפטי של חדשות 13, ברוך קרא, פרסם הבוקר בטוויטר שלו כי לדעתו על עו"ד חימי לפרוש מיידית: "גם על פי גרסתו של אבי חימי הוא צריך להתפטר מתפקידו עוד היום", כתב קרא, "אחת מהשתיים - או שגרסת האשה נכונה ואז יש כאן חשד למעשה מגונה; ואם גרסת חימי נכונה לפיה היו ביניהם יחסים בהסכמה, באיזה קטע הוא נותן לה המלצה?"
וממשיך קרא: "נזכיר שלו לא היתה מתרחשת פריצת הטלפונים בפרשת אפי נווה, בסבירות גבוהה היה מוגש נגדו כתב אישום בגין הפרת אמונים על כך שפעל למען בחירתה של קרייף, על אף שבין השניים היו יחסים. המלצה מיו"ר לשכת עורכי הדין, אבי חימי, למועמדת לשיפוט היא לא עניין של מה בכך, וגם אם יחליט מי שיחליט שאין פה מעשה פלילי, צדקה אתמול איילה חסון כשאמרה לחימי שלא כל התנהגות נבחנת בפליליות שלה. לכן חימי לא יכול להישאר בתפקידו.
"משפט אחד לסיום שבימים כתיקונם היה מיותר אבל הימים הם לא כתיקונם - אין ואסור שתהיה הגנה אוטומטית אף פעם לאף אחד", סיכם העיתונאי, "איש ציבור שסרח, לא משנה באיזו עוצמה ולא משנה מאיזה מחנה, לא צריך להיות איש ציבור. פשוט".
היום פורסם כי במשטרה בוחנים את האפשרות לפתוח בחקירה נגד חימי, אף שעורכת הדין טרם הגישה תלונה במשטרה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אשדוד
    חן דוד 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את יתגלמות של סטן .שופרית של מושחט
    סגור
  • 3.
    אידיוט
    שלומי 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מכיר את האימרה אין אמונה בגויים תקיש לגביך לא מאמינים לחצי מילה שלך
    סגור
  • 2.
    סוף סוף משהו ערכי ברוכי. (ל"ת)
    ריאל 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אבי חימי
    בלי 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לשלול את הרשיון של חימי בדחיפות פשוט בושה
    סגור