משפט

תקיפה מינית נוספת באילת: אלו הטענות הקשות נגד החשודים

אירוע תקיפה מינית נוסף התרחש לאחרונה באילת, במסגרתו ישנם חשודים שמואשמים על ידי שתי נשים בכך שהשיגו מפתחות לחדרן ללא אישור וניסו לתקוף אותן מינית בחדר. החשודים נעצרו ומעצרם הוארך
מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מספר שנים לאחר אירוע האונס הנוראי שהתרחש באילת, מקרה נוסף במלון מוכר בעיר עולה לכותרות השבוע. לפי חשדות המשטרה שני חשודים הגיעו למלון המוכר, ששמו לא פורסם, שם הצליחו להשיג בקבלה כרטיסים לחדר בו שהו שתי נשים. החשודים לכאורה נכנסו לחדר ללא אישור ותקפו מינית את הנשים.
הפרסום הובא לראשונה אמש בחדשות 12, שם התראיינו שתי הקורבנות בעילום שם וסיפרו כי התעוררו באמצע הלילה וגילו כי שני גברים מנסים לגעת בהן ולהפשיט אותן: "אני מתעוררת כי אני מרגישה שמישהו נצמד אליי מאחור, נוגע בי, מנסה להפשיט אותי. אני פותחת את העיניים ורואה מולי את חברה שלי חצי ערומה עם גבר מעליה. אני מסובבת את הראש ואני רואה גבר זר מאחוריי. התחלתי לצרוח ולקרוא לעזרה ולמשטרה".
 
לאחר המקרה השתיים הגישו תלונה במשטרה ונעצרו שני החשודים בתקיפה. לפי מצלמות האבטחה וחקירה ראשונית מתברר כי החשודים הגיעו למלון והצליחו לשכנע את פקידת הקבלה להביא להם את המפתחות לחדר, ללא אישורן של הבנות שבכלל ישנו בחדר. כמו כן, מתברר כי אחד מהם עקב באופן אובססיבי אחר אחת הנשים והטריד אותה ברשתות.
מעצרם של שני החשודים הוארך עד מחר (ד') והיום הנשים צפויות לשחזר את האירוע במלון באילת בו אירעה התקיפה. המלון מצדו חידד את הנהלים לעובדיו. מטעם עו"ד יפית לבון שמייצגת את הקורבנות נמסר כי כל טענה שהנשים הסכימו לנוכחות החשודים או שהן הזמינו אותן אינה נכונה וכי מצלמות האבטחה מעמדת הקבלה במלון מעידות על כך שהשיגו את המפתחות תוך שכנוע ולא בהזמנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה