משפט

איפה שי אביטל מבלה מאז ששוחרר למעצר בית

למרות שחרורו למעצר בית בחודש שעבר, המשפט של הסוכן דוגמניות לשעבר בגין הטרדות מיניות ממשיך, כאשר נצפה מחוץ לכותלי בית המשפט בתל אביב
מערכת ice | 
שי אביטל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
כזכור, בית המשפט החליט בחודש שעבר לשחרר את סוכן הדוגמניות לשעבר שי אביטל, החשוד בעבירות מין בשתי נשים, למעצר בית אחרי שהוסגר מהולנד.
מאז החלטת בית המשפט, הסערה התקשורתית סביב אביטל דעכה אך המשפט ממשיך. בשעות הצהריים של יום שני תפסו מצלמות TMI סוכן הדוגמניות לשעבר, מחוץ לכותלי בית המשפט בתל אביב.
 
אביטל היה מלווה בסוללת עורכי דינו ביניהם עידן שני ממשרד עורכי הדין של ששי גז המייצג את החשוד. TMI בירר את סיבת ההתכנסות של הצדדים וגילה כי דיון נערך בעניינו לאור בקשת עורכי דינו של אביטל להוספת מפקחים למעצר הבית שלו.
כזכור, פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד שי אביטל (45) מרמת גן, זאת לאחר שביצע מעשים מגונים בשתי מתלוננות שונות, שאחת מהן הייתה קטינה, עת ביצוע המעשים.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שירי פרל ורוית שפיר בתקופה הרלבנטית היה אביטל בעלים של סוכנות "Elite Model Israel"  ובעל השפעה בעולם הדוגמנות. במסגרת עיסוקו נהג אביטל לפנות לנשים צעירות ולהציע להן עבודה בדוגמנות, כאשר על פי החשד הוא תקף אותן מינית. כעת כאמור, הוא שוחרר למעצר בית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה