משפט

אביב גפן חושף לראשונה: זו סיבת המוות של אבי

גפן אמר לאור השמועות כי אביו התאבד בביתו, כי: "לאחר בדיקה פתולוגית דווח לנו כי אבינו יהונתן גפן ז״ל הלך לעולמו בביתו לאחר שלקה בארוע לבבי בעקבות מחלת טרשת העורקים ממנה סבל"
מערכת ice |  2
אביב גפן, יהונתן גפן (צילום פלאש 90/ שיר טורם, מסך אולפן שישי)
כשבועיים אחרי לווייתו של יהונתן גפן. בה ספדו אחיותיו, חברתו לכיתה, חברו יאיר לפיד, בתו נטאשה, בתו הבוגרת שירה גפן ומי שרבים חיכו למוצא פיו, בנו אביב ששבר שתיקה לגבי אביו לראשונה מאז היוודע מותו, כעת גפן חושף עוד פרט שרבים חיכו לגלות.
גפן אמר לאור השמועות כי אביו התאבד בביתו, כי: "לאחר בדיקה פתולוגית דווח לנו כי אבינו יהונתן גפן ז״ל הלך לעולמו בביתו לאחר שלקה בארוע לבבי בעקבות מחלת טרשת העורקים ממנה סבל"
כזכור, גם בלוויה גפן הבן הפתיע אחרי שקרא קדיש לזכרו באופן מפתיע למדי, גפן הבן נשא מילים: "המוות הוא דף ריק, האותיות נעלמות ואין שורות מסודרות, כי המוות הוא דף ריק. סתם דף חלק שדוהה ומצהיב ונקרע".
 
עוד ספד לו אביב. "היו הרבה שדים שעמדו בינינו, היו פסקי זמן שדיממנו בזירה. אבל אתה היית הגיבור שלי, האהבה הכי עצובה שלי, התגעגעתי אליך מהרגע שנולדתי ואתגעגע אליך עד יום מותי". עם אחיותיו ביצע את השירים "מקום לדאגה" ו"לילה טוב". 
אחותו, שירה גפן עלתה לספוד לאביה עם חולצה שחורה ועליה כתוב "אין דמוקרטיה עם כיבוש" וכך במידה הפכה את ההלוויה לפוליטית. כידוע, גפן הזדהה עם השמאל במפה הפוליטית.
רבים הגיעו לחלוק לגפן כבוד אחרון, בהם יאיר לפיד ורעייתו, ריקי גל, דניאל סולומון, ששי גז, קובי מידן ונוספים. דויד ברוזה אף שר את השיר "אם יבוא המוות" בהתאם לבקשתו של גפן, ובאופן מפתיע אביב הקריא קדיש מעל קבר אביו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כואב
    צבי 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה מפתיע כאו, שיהודי אומר קדיש על אביו? אפילו אביו ביקש זאת, למרות שהיה שמאלני, ידע את ערך הקדיש העצום למת. אביב עשה את הדבר הנכון והחשוב ביותר לאביו. תמשיך להגיד עליו קדיש בכל הזדמנות, זאת זכות וכיבוד הורים הכי גדול שיש.
    סגור
  • 1.
    יהודים יש להם מסורת עברית ו יהודית
    מה מפתיע בקדיש ? 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אותי מפתיע שקדיש מפתיע מישהו בשמאל
    סגור