משפט

הוט מפצה לקוחות ב-70 מיליון שקל: מה מגיע לכם?

הפיצוי ללקוחות החברה יכלול בין היתר הטבות תוכן, שדרוג ציוד או סכום במזומן בעקבות פשרה שהושגה בתביעה ייצוגית נגדה מ-2013
מערכת ice |  1
הוט (צילום Magma Images)
לקוחות HOT? אולי גם לכם מגיע פיצוי. חברת הכבלים עתידה לשלם פיצוי ללקוחותיה בעשרות מיליוני שקלים, זאת לאור פשרה שהושגה בתביעה הייצוגית נגדה. בית המשפט אמור רק לאשר את אותו הסכם ולאחריו ישולם פיצוי המוערך בכ-70 מיליון שקל.
התביעה המדוברת הוגשה בשנת 2013, לפני כעשור, עם טענות הנוגעות לתקופה שהחלה ב-2008. התובעים טענו בזמנו שהחברה לא עמדה כיבכול "בהוראות הרישיון לעניין זמני המענה במוקדים הטלפוניים", כפי שהוסבר בגלובס.
 
בית המשפט המליץ על הליך גישור והצדדים נאותו למהלך שבסופו גם הגיעו להסכם פשרה שאמור לקבל את תוקף בית המשפט. הפיצוי במזומן וחלקו בהטבות הוסכם על הצדדים והיום הוגש לאישור בית המשפט ועדיין כפוף לאישורו כדי שיהפוך הלכה למעשה.
הפיצוי ללקוחות החברה יכלול בין היתר הטבות תוכן, שדרוג ציוד או סכום במזומן בסדר גודל של כ-70 מיליון שקל בסך הכל. הוט מסרה בתגובה: "הוט מברכת על הסכם הפשרה שהושג בהליך גישור בהמלצת בית המשפט, במסגרתו יוכלו הלקוחות ליהנות מסל של הטבות. ההסכם עדיין כפוף לאישור בית המשפט, ואנו נעדכן את הלקוחות מבעוד מועד על קבלת ההטבות.
עוד מסרה: "מדובר בתביעה שהוגשה בשנת 2013 ואשר רלוונטית לאירועים שהתרחשו מאז 2008. מאז הוט שיפרה מהותית את השירות וממשיכה לעשות זאת, לרבות השקת ערוצי שירות דיגיטליים, שדרוג מערכות, גיוס והכשרת נציגים ועוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עד היום.. (ל"ת)
    חחח 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור