משפט

נתן לילדיו דירות במתנה - וביקש להחזירם בעקבות יחס מחפיר

קשיש בן 83 פנה לבית המשפט בבקשה לבטל עסקה בה העניק דירה לילדיו, בטענה כי הם לא נותנים לו לראות את הנכדים. בית המשפט דחה טענה זו בנימוק כי הם מתייחסים אליו כמו שצריך
מערכת ice |  1
דירה (צילום פלאש90)

קשיש בן 83 העניק לבנו ובתו דירה במתנה בפתח תקווה אך פנה לאחרונה לבית המשפט בבקשה לבטל את המתנה, לטענתו ילדיו מתנהגים אליו באופן מחפיר ולא נותנים לו לראות את ילדיו, בית המשפט בדק טענותיו והחליט כי הילדים מתייחסים אליו כמו שצריך, למרות זאת השופטת החליטה כי דירה אחרת הרשומה על שם האב באשקלון תוחזר לו, כך דווח ב-N12.


בתקופת התביעה היה האב נשוי בשנית לאישה שאינה אם ילדיו בזמן שהוא רכש דירות בפתח תקווה ואשקלון, אחת הדירות נרשמה על שם הבן והשנייה על שמם של שני הילדים, ביוני 2021 הוגשה התביעה מצדו של האב להחזרת הדירה אותה נתן לילדיו במתנה, ילדיו שכנעו אותו לטענתו שלא לרשום את שני הדירות על שמו כדי להגן עליהם מזוגתו, אולם מאז שהרגיש כי ילדיו מתנהגים אליו שלא כשורה החליט לבקש להחזיר את הדירות על שמו.
 


השופטת קבעה כי הדירה בפתח תקווה תישאר בבעלות הנתבעים אבל הדירה באשקלון תוחזר לאב משום שהוא בעליה המקוריים, בנוסף דחתה השופטת את טענת האב לגילוי יחס מחפיר מצד ילדיו מאחר והתרשמה כי מדובר בילדים המתנהגים בכבוד לאביהם.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האבא לגמרי צודק, הילדים הגזלנים ללא כיבוד אב (ל"ת)
    ישראל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור