משפט

בדקו בארנק: גם אתם קיבלתם שטרות של 100 ו-200 שקלים מזויפים?

שוטרי היאל"כ בלהב 433 פתחו בחקירה בעקבות קבלת מידע בגין הפצת שטרות מזוייפים ברחבי הארץ. בחקירה ממוקדת של חוקרי היאל"כ, אותרו מספר חשודים מרכזיים אשר ניהלו רשת לייצור והפצת שטרות מזויפים באיכות גבוהה. שיטת ההפצה של החשודים התבצעה באמצעות מפיצי משנה בפריסה ארצית על ידי החדרת שטרות
מערכת ice |  2
שטרות (צילום shutterstock)
בדקו בארנק שלכם, אולי גם אתם נפלתם קורבן לעוקץ השטרות המזויפים שהטריד את המשטרה במשך זמן רב. הבוקר נמסר כי שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 עצרו חשודים בהפצת שטרות מזויפים
שוטרי היאל"כ בלהב 433 פתחו בחקירה בעקבות קבלת מידע בגין הפצת שטרות מזוייפים ברחבי הארץ. בחקירה ממוקדת של חוקרי היאל"כ, אותרו מספר חשודים מרכזיים אשר ניהלו רשת לייצור והפצת שטרות מזויפים באיכות גבוהה. שיטת ההפצה של החשודים התבצעה באמצעות מפיצי משנה בפריסה ארצית על ידי החדרת שטרות של 100 ו- 200 שקלים.
 
הבוקר כאמור החקירה הפכה גלויה עם מעצרם של 4 חשודים (28 חורה, 28 אום אל פחם, 19 אום אל פחם, 24 בית שמש) ועיכובם לחקירה של חשודים נוספים והם מובאים בשעה זו למשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשל"צ. 
במהלך החיפושים הבוקר נתפסו עשרות אלפי שקל במזומן החשודים כשטרות מזויפים וכן מסמכים רבים. בדקו את השטרות שלכם על פי סימני הזיהוי של בנק ישראל הנוגעים לחתימות ואמצעי הבקרה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך מודעים אם מזוייף? (ל"ת)
    ספתא 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חבל שאין שום הסבר איך ומה לבדוק. יועיל לכל מי שקורא
    אחד מהעם 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהם סימני זיהוי וחתימות שהוזכרו בחצי משפט בסוף? למה למנוע מידע מועיל מהציבור ?
    סגור