משפט

מאות מפגינים יקבלו צו הרחקה? רוטמן בצעד חריג

יו"ר ועדת החוקה של הכנסת שמחה רוטמן ביקש מבית המשפט, להוציא צו הרחקה נגד 400 פעילי המחאה שרודפים אחריו לכל יעד בארץ ובעולם ומטרידים אותו. עוד ביקש רוטמן לסגור להם את קבוצות הווטצאפ
דוד זולדן | 
יריב לוין, שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
יו"ר ועדת החוקה בצעד חריג נגד פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית באמצעות פנייה לבית משפט השלום בירושלים. בבקשה הודגש כי "המשיבים החלו לרדוף אחרי רוטמן ורעייתו תוך פגיעה בפרטיות, ביצעו פעולות בילוש ופרסמו מידע אישי בדבר מיקומם"
רוטמן דורש צו הרחקה נגד 400 מוחים כולל סגירת קבוצת הוואטצאפ שלהם. בבקשה לבית משפט השלום נכתב כי "המשיבים החלו לרדוף אחרי רוטמן ורעייתו תוך פגיעה בפרטיות, ביצעו פעולות בילוש ופרסמו מידע אישי בדבר מיקומם, במטרה לחבל בחופשתם הפרטית תוך הפרת חוק הגנת הפרטיות".
 
בנוסף, רוטמן ביקש להורות על סגירת קבוצת וואטצאפ אותה מפעילים אנשי המחאה נגד הרפורמה: "נועדה לרמוס את פרטיותי". האירוע המתוקשר אירע כאשר רוטמן עשה את דרכו בחזרה לבית המלון בניו יורק, כשהוא צועד יחד עם רעייתו, מפגינה קראה נגד השניים קריאות באמצעות מגפון. רוטמן חטף את המגפון מידיה של המפגינה הישראלית שהגישה לאחר מכן תלונה במשטרה המקומית כנגדו.
רוטמן הגיב אז ואמר: "דרכו על אשתי, וקיללו באיחולי מוות". על חטיפת המגפון הסביר: "לקחתי את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן", עוד ציין רוטמן כי "העובדה שלפיד וגנץ לא מגנים את המתקפות האלימות על חברי כנסת, ואפילו מעודדים אותם, מעידים יותר מכל דבר אחר שהם הפכו להיות אופוזיציה למדינה".
מטה המאבק בתגובה לדחיית בקשתו של ח״כ שמחה רוטמן לצו הרחקה נגד מפגינים: "יש שופטים בישראל! הבקשה הנלוזה של ח״כ שמחה רוטמן נזרקה מכל המדרגות, וכך  ייעשה גם לחוקי ההפיכה המשטרית שהוא מנסה לקדם. יידע כל חבר בקואליציית ההרס: מי שפועל  להחרבת ישראל הדמוקרטית והפיכתה לדיקטטורה משיחית, לא יזכה לרגע אחד של שקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה