משפט

נתניהו תחת מתקפה: "העניק חסינות לראשי חמאס"

יו"ר ישראל ביתנו מזהיר כי "הדיבורים על 'ממשלת חירום' הם אשליה". על רה"מ נתניהו: "אין אף מנהיג בעולם המערבי שמבקש לראות אותו, הוא רימה וימשיך לרמות". ליברמן לא חוסך את שבטו מלפיד וגנץ: "מתווה השוויון בנטל שלהם הוא מתווה לקואליציה עתידית עם ש"ס ויהדות התורה"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נאסר ישתייך)
יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן שוב תוקף את הממשלה ואת בנימין נתניהו ומזהיר כי: "כל עוד נתניהו עומד בראש הפירמידה - המדינה תמשיך לרדת למטה", את הדברים אמר ליברמן בריאיון ל-ynet Live והוסיף כי: "אין שום סיבה שמישהו יעשה הנשמה מלאכותית לממשלת כישלון, ממשלה של הסמרטוטים, ממשלה שמובילה אותנו למדינת הלכה".
"אנחנו לא מחרימים, אנחנו מתייחסים לביצועים", אמר היום ליברמן וציין כי: "כשאני רואה ירידה בהשקעות בהייטק ב-90%, אני אומר לך שאם הממשלה הזאת תמשיך - בעוד שלוש שנים לא יהיה הייטק בישראל".
 
ליברמן המשיך בלהט ואמר: "עזבתי בגלל שהוא רימה אותי גם בנושא של השוויון בנטל. העברנו בקריאה ראשונה מתווה סביר בנושא שוויון בנטל, ואז עסקני ש"ס ויהדות התורה רימו אותי ונתניהו נתן להם גיבוי. הוא רימה פעם נוספת כשהסכמנו ללכת למתווה פשרה בנושא גיור. הוא גם רימה בכל הנושא של המאבק בטרור. עד היום אנחנו משלמים מחיר על החסינות שנתניהו העניק לאותם ראשי חמאס שיושבים ברצועת עזה עם עשרות מיליוני דולרים שהוא דאג להעביר אותם במזומן". מוקדם יותר היום, איים נתניהו על בכירי חמאס ובהם סאלח אל-עארורי, והבטיח ש"מי שישלח טרור נגד ישראל ישלם את מלוא המחיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה