משפט

סמוטריץ' חוטף מהליכוד: "במשמרת שלך? עצור את החרפה!"

אחרי ההרס הרב שהשאירה המשטרה אחרי הפינוי ביצהר, ח"כ מהליכוד משתוללת על השותף הבכיר ועוקצת: "תגיד לי שאין מצב שבמשמרת שלך המינהל האזרחי מחרב מצפה תיירות לזכרה של רנה שנרב הי״ד למרגלות היישוב יצהר. מילא אני, אבל איזה תירוץ תספר לבוחריך שפונים אלי בהודעות רבות על המעשה הזה? זה באחריותך. עצור את החרפה הזו"
דוד זולדן |  4
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ סריה דימנט)
כוחות גדולים של משטרה הגיעו היום (שני) בבוקר ליישוב יצהר בשומרון והרסו מבנים ואוהל. במהלך ההריסה המשטרה פירקה את המצפה התיירותי שהוקם לזכרה של רנה שנרב ז"ל שנרצחה בפיגוע במעיין עין בובין בשנת 2019.
בעקבות הפינוי וההרס, עלתה להתקפה ח"כ טלי גוטליב מול יו"ר הציונות הדתית ובחשבון הטוויטר שלה צייצה חברת הכנסת הלוחמנית מהליכוד כי: "השר סמוטריץ', תגיד לי שאני טועה. אתה לא יו״ר הציונות הדתית?? תגיד לי שאין מצב שבמשמרת שלך המינהל האזרחי מחרב מצפה תיירות לזכרה של רנה שנרב הי״ד למרגלות היישוב יצהר. מילא אני, אבל איזה תירוץ תספר לבוחריך שפונים אלי בהודעות רבות על המעשה הזה? זה באחריותך. עצור את החרפה הזו".
 
ראש מועצת שומרון יוסי דגן זעם: "המצפה שנהרס ייבנה מחדש. זו שערורייה ועיוות שאין כדוגמתם שבזמן ממשלה לאומית ממשלת ימין מלא, מאות בתים ערביים בלתי חוקיים נבנים באין מפריע במרחב שמסביב ליצהר ומה שמפריע למערכת האכיפה הוא מצפה קטן שבנה נוער לזכר נרצחת בפיגוע טרור. כבשת הרש".
דגן ציין עוד כי: "מדיניות הרדיפה הזו דווקא כלפי יהודים צריכה לעבור מהעולם, המצפה שנהרס ייבנה מחדש. אני שולח חיבוק גדול לתושבי מצפה יצהר, למתיישבי השומרון. כל אדם הגון במדינה הזו צריך לזעוק אל מול האפליה הזו. יש לנו דרישות מהממשלה ואנחנו לא נוותר לה. הממשלה הלאומית צריכה לבנות את ארץ ישראל ולא להרוס".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גוטליב
    סש 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עורכת דין גוטליב, קרוב לשנה חברת כנסת וטרם עלתה על הפסים . מה שנבנה ללא רישיון סופו להיחרב . לתת לזה גיבוי ? עוד ישללו לך את הרישיון .
    סגור
  • 3.
    טלי גוטליב תקימי בבית שלך מצפה לא שם
    ישראלי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את גרה בתל אביב ,מי צריך לשמור על כל גבעה .מספיק עם האנרכיה ,עדיף להקים ישובים גדולים ולא אוהלים ומחסנים שקוראים להם ישובים .צריך הפרדה לפני שיהיה מאוחר .אין למדינת ישראל את האמצעים להחזיק את השטחים ,את החרדים ואת ערביי ישראל .לכן צריך לבדוק מה חשוב יותר ולעשות סדר .כרגע יש אנרכיה בשטחים
    סגור
  • 2.
    הכל לבטלה
    הרב הגאון עופר המשיח 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הם עושים במצפה? צריכים לשבת בבית ולהשריץ ילדים. כי 20 ילדים זו ברכה והשיכון יממן דירה. וללמוד חשבון זו קללה. "יאללה יינון מגל. תעסה אמבולנס! תעסה תעסה."
    סגור
  • 1.
    גלנט לא רואה את סמוטריץ ממטר... צוחק לו בפנים. (ל"ת)
    צבי 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור