משפט

שר פיטנס נושמת לרווחה: זה הסכום שתשלם במסגרת הסדר הנושים

ההסכם שהוצע על ידי שיר סנדה ועידן מעטי, בעלי רשת שר פיטנס, אושר על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה. אל קופת ההסדר יכנסו סכומים ממקורות שונים כולל השתתפות פוטנציאלית בפרויקט ריאלטי עתידי
מערכת ice |  1
רמי לוי, שר פיטנס (צילום יחצ, אינסטגרם/ שר פיטנס)
הסדר הנושים שהוצע על ידי שיר סנדה ועידן מעטי, בעלי רשת "שר פיטנס" אושר על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה היום (ראשון). השופטת בטינה טאובר כתבה כי: "אי אישור הצעת ההסדר של החייבים אינה עשויה לתרום כעולה מדברי מנהלי ההסדר למי מן הנושים לרבות לא לנושים המתנגדים ולא תסייע כלל להשאת הדיבידנד לנושים".
 
על פי ציטוט מכלכליסט, השופטת הוסיפה כי: "סבורה אני כי הסדר הנושים שהוצג הינו הוגן, סביר ומיטיב לכלל הנושים לרבות הנושים המתנגדים, ובכל מקרה מימושו יהיה תחת פיקוחם של בעלי תפקיד מיומנים שלהם הכישורים לפקח אחר השלמתו".
כ-425 אלף שקל יכנס לקופת ההסדר מרשת גוד פארם בבעלות רמי לוי, עוד 250 אלף שקל מנכס בחיפה ששיר כנראה תצטרך למכור, כ-300 אלף שקל שיתחלקו ל-60 תשלומים כל אחד ועוד. בנוסף לכך, סעיף מיוחד בהסדר קובע שאם שיר תשתתף בכל תוכנית ריאלטי ב-3 שנים הקרובות, שיר תצטרך להעביר לנושים חצי מהסכום שתקבל.
כזכור, החובות של "שר פיטנס" עמדו בשיא על כ-24 מיליון שקל. חובות אלה נצברו בזמן משבר הקורונה שסגר מכוני כושר רבים שנקלעו לחובות. בסך הכול הוגשו נגד שיר סנדה 16 תביעות בסכום של כ-22 מיליון שקל, ו-15 תביעות נגד עידן מעטי בסכום של כ-27 מיליון שקל. מאז רמי לוי קנה את רשת הספורט בעזרת רשת הפארם שבבעלותו, רשת גוד פארם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שר
    יאיר 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי על חוב של 25מיליון היא תשלם מיליון
    סגור