בארץ

משפחות החטופים ברגע מרגש: "הרגשתי איך שערי שמים נפתחים"

ארגון 'קשר יהודי' אירח במלון 'וולדורף אסטוריה' הממוקם בירושלים, 36 משפחות חטופים כחלק ממהלך של איחוד וקירוב לבבות בין משפחות החטופים למשפחות חרדיות למען השבת כל החטופים במהרה. אמו של החטוף: "כשהלב פתוח כל החומות נופלות"

מערכת ice | 
מפגש משפחות החטופים (צילום קשר יהודי)
ארגון 'קשר יהודי', החליט לארח בשבת האחרונה 36 משפחות חטופים, כחלק מפעילות שנועדה לקרב אותם עם המשפחות החרדיות שתומכות במאבק הממושך והקשה מנשוא. האירוח המרגש נערך במלון "וולדורף אסטוריה", הממוקם בירושלים. האירוח היה ביוזמת ארגון 'קשר יהודי' בשיתוף עם הרבנית יפה דרעי ושלי שם טוב, אימו הגיבורה של החטוף עומר שם טוב.
במהלך השבת האחרונה, התקיימו תפילות מאוחדות למען החזרת החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס, נערכו שיחות ודברי איחולים וחיזוקים למען משפחות החטופים. מדובר במפגש מאחד ומרגש, שכלל דתיים, מסורתיים, קיבוצניקים, תושבי הפריפריה, אשכנזים ומזרחים - כאשר כולם הביעו משאלה אחת גדולה: לראות את החטופים שבים בריאים ושלמים במהרה.
 



שלי, אמו של החטוף עומר שם טוב, בירכה על האירוח המרגש ואמר: "השבת הזאת הוכיחה לכולנו איך כשהלב פתוח כל החומות נופלות". לדבריה של שלי, הצטרפה אורלי, אמה של החטופה דניאלה גלבוע: "שבת מדהימה, עוצמתית וממלאת את הנפש בהרבה כוח להמשיך עד שהיקרים של כולנו חוזרים בריאים ושלמים".

צילי שניידר, מנכ"לית ארגון 'קשר יהודי', התייחסה אף היא לפרויקט החשוב שנערך בשבת האחרונה וסיפרה על תחושותיה: "הרגשתי בשבת איך שערי שמים נפתחים. איך העוצמה של האחדות ממיסה את כל החסמים, ושהתפילה המאוחדת והמיוחדת מגיעה עד כיסא הכבוד ותחזיר אלינו את בנינו ובנותינו כמה שיותר מהר!".

(צילום: קשר יהודי)


(צילום: קשר יהודי)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה