בארץ

בעקבות חשיפת "המתחזים" בקשת 12: דיון בוועדה לקידום מעמד האישה

המאבק בתופעת המתחזים הסדרתיים שפוגעים בנשים: במהלך דיון מיוחד בכנסת בנושא, אמרה יו"ר הוועדה ח"כ פנינה תמנו שטה: "אנחנו מזדעזעים מהמקרים ובכל פעם נדמה שנחצים קווים אדומים, אנשים מבצעים מעשה פסיכופתי. הם בעצם מבצעים אונס. אני רוצה שגורמי האכיפה והחוק יעשו את שמוטל עליהם ואם אנחנו כמחוקקים נגלה שיש פרצות בחוק אז נתקן אותו"

מערכת ice | 
מחאה נגד הטרדות מיניות בישראל (צילום פלאש 90/ יעקב בנימין)
הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי קיימה היום (ג') דיון בנושא: מניעה, טיפול ואכיפה של תופעת ההתחזות והניצול של נשים. יו"ר הוועדה ח"כ פנינה תמנו שטה פתחה את הדיון ואמרה: "בכל פעם שאנחנו נתקלים במקרה של התחזות אנחנו מזדעזעים ובכל פעם נדמה שנחצים קווים אדומים". 
עוד הוסיפה ואמרה: "אנשים מבצעים מעשה פסיכופתי שפוגע בקורבנות ומבדיקה שלי לא דנו מספיק בנושא ההתחזות. המעשים האלה מובאים לציבור באמצעות התקשורת ובפרק האחרון בתוכנית המתחזים בצל המצב אדם ניצל את המלחמה תוך שהוא מתחזה לקצין ונחזה לגיבור ונכנס לתוך בית ומותיר אחריו קורבנות. זה הדליק אצלי נורה אדומה כי זו תופעה שאפשר וצריך להיאבק בה". 
 
חיים אתגר, מגיש תוכנית "המתחזים" בקשת 12 שנכח בוועדה, אמר: "שתי הנשים האמיצות כאן היו קורבנות של מתחזים סדרתיים והן סייעו לנו לחשוף את אותם מתחזים כדי שהציבור ידע ממי להיזהר. לאורך שנות התוכנית פגשנו עשרות מתחזים והיינו לפה לקורבנות ועזרנו להם למצוא צדק לצד חשיפת המתחזים. יש קושי להביא לדין את המתחזים ובעיקר להרחיקם מהחברה לתקופה משמעותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה