בארץ

אחמד טיבי בהאשמה חריפה: "הידיים שלך אדומות בגלל ה-7 באוקטובר"

במהלך דיון שנערך בוועדת החינוך, התרבות והספורט בנוגע לחוק איסור העסקתם של עובדי חינוך המזדהים עם מעשי טרור, חה"כ אחמד טיבי תקף את חה"כ צבי סוכות, ואמר: "למה הידיים שלך אדומות? בגלל דם יהודי מה-7 באוקטובר". סוכות לא נשאר חייב, והשיב: "אתה לא מתבייש? נטפל גם בך"
מערכת ice | 
אחמד טיבי (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
היום (ראשון), נערך בכנסת דיון בוועדת החינוך, תרבות והספורט אשר עסק בהצעת חוק איסור העסקת עובדי הוראה עקב הזדהות עם מעשי טרור. חבר הכנסת אחמד טיבי טען כי לדעתו ראוי להתעסק לא רק בעובדי הוראה, אלא גם בעובדים נוספים, ביניהם של מערכת הבריאות או "ארגון המתנחלים". בתגובה, ח"כ צבי סוכות אמר: "אל תדאג, נטפל בכל המסיתים, גם בך", וטיבי לא נשאר חייב.
"למה הידיים שלך אדומות? בגלל דם יהודי מה-7 באוקטובר", הטיח טיבי בחה"כ מהציונות הדתית. בתגובה, השני ענה לו: "אתה קראת לחמאס ארגון לגיטימי, אתה לא מתבייש? עד היום לא התנצלת. אתה תומך טרור". חברי כנסת נוספים ניסו להרגיע את הרוחות, ואמרו לעבר טיבי כי דבריו לא ראויים, אך הוא בתגובה המשיך ואמר: "מי הוא שיטפל בי? הוא ניסה לשרוף את חווארה".
   
סוכות התייחס לדברים ותקף: "אנחנו נעיף אותך מהבית הזה. נעיף אותך כי קראת לחמאס ארגון לגיטימי. דם הנרצחים על הידיים שלך". בתגובה יו"ר הוועדה ביקש מחברי הכנסת להפסיק, ואמר "אני גוער גם כן, לא שמעתי". לסיום, חבר הכנסת מטעם מפלגת תע"ל השיב: "צריך להביא לא רק פסיכיאטר, אלא גם רופא אף, אוזן, גרון לכנסת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה