בארץ

עכשיו יש אישור: הבריכה בבית נתניהו שופצה ע"י המדינה בזמן מלחמה

היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, עו"ד שלומית פרגו-ברנע, אישרה כי המדינה מימנה את הוצאות התחזוקה שבוצעו בבריכה של משפחת נתניהו הממוקמת במעונו הפרטי בקיסריה
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחר שבסוף חודש נובמבר דווח כי משרד ראש הממשלה אישר את שיפוץ הבריכה בביתו של נתניהו בקיסריה, דבר שהוביל בין היתר לכך שהחשב רועי בנבנישתי ביקש לסיים את תפקידו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, עו"ד שלומית פרגו-ברנע, אישרה אתמול (שני) כי המדינה מימנה את הוצאות השיפוץ של הבריכה הממוקמת בבית ראש הממשלה בקיסריה.
אישורה הרשמי של היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה מגיע לאחר שזו קיבלה לא מעט פניות בנושא הדורשות את התייחסותה למהימנות הידיעה שאותה חשף בזמנו העיתונאי גידי וייץ ב"הארץ".
כזכור, אותה פרשה מטרידה החלה בסוף חודש נובמבר, לאחר שנודע ל"הארץ" כי משרד ראש הממשלה שבראשו עומד המנכ"ל יוסי שלי, החליט על שיפוץ הבריכה בביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה.
 
מדובר בשיפוץ שעתיד לכלול תיקון של מדרגות הבריכה וטיפול בנזילות. אותה החלטה מעוררת מחלוקה, עוררת את זעמו של החשב רועי בנבנישתי שציין כי מדובר בהוצאה פרטית ולאחר שזו אושרה על חשבון כספי הציבור – ביקש לסיים את תפקידו. בעקבות אותו פרסום, אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, התייחסה לדברים ואמרה: "שטויות, באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חארות (ל"ת)
    חארות 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רק ביבי
    ישראלי 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק הוא דואג ליוקר המחיה... של משפחתו. כמו שאמר, הבטחות צריך לקיים. ושעם ישראל יחכה
    סגור