בארץ

הבחירות בת"א: האישה הראשונה בתפקיד? "את התוצאה סופרים בסוף"

אווירת המתח בקלפיות בת"א מורגשת היטב. ברביבאי: "משוכנעת שנעשה היסטוריה". בת"א רצים 3 מועמדים אך ברור כי המועמדים המובילים הם ראש העיר המכהן חולדאי והח"כית והשרה לשעבר מיש עתיד אורנה ברביבאי 

דוד זולדן | 
צילום פלאש 90/ מרים אלסטר
הבחירות בת"א: ראש העיר חולדאי אמר אחרי שהצביע: "סופרים אחרי, ובחירות כבר עשיתי ועמדתי באירוע הזה חמש פעמים. זו הפעם השישית ואני מאוד מקווה שנתראה בסוף היום. אני עובד היום לעודד אנשים להצביע. אל תנסו להוציא ממני תחושות, סופרים בסוף".
המתמודדת מול חולדאי, ברביבאי אמרה כי: "אני בטוחה שתושבי תל אביב-יפו יתחילו היום את השינוי אחרי 25 שנה וייתנו הזדמנות למנהיגות שבאה עם אנרגיה חדשה, עם תפיסות חדשות, עם רענון לעיר הזו. אני באה לשרת את התושבים, יש לי מוטיבציה מאוד גדולה להביא את יכולות הניהול שלי - גם כאלופה במטה הכללי, גם כשרת הכלכלה והתעשייה. אני משוכנעת שיחד עם חצי מיליון תושבי העיר הזאת נעשה היום היסטוריה".
 
חבר הכנסת ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שוחח עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM ונשאל האם ייכנס לממשלה כדי לאפשר את עסקת החטופים. לפיד השיב כי "זה יהיה אסון מבחינתי, אסון לי, למפלגתי, בעיניי זה גם אסון למדינה, אבל בשביל עסקת חטופים אם הוא יוציא את הקיצוניים ניתן רשת ביטחון מסודרת כדי שהם יחזרו הביתה. זו חובתנו, חובתנו להם, חובתנו למשפחות. אם אני אתן את מילתי אני אעמוד בה, ואם נבטיח לתת רשת ביטחון אגן ניתן אותה - בשביל עסקת חטופים ורק בשביל עסקת חטופים אני מוכן".
כמו כן, נשאל לפיד האם ראש הממשלה נתניהו מונע רק משיקולים פוליטיים, ואמר: "אני חושב שלצערי לא רק בנושא הזה, בכל נושא מונע רק מהדבר הפוליטי וההישרדות שלו. נתניהו היה בכמה שבועות אחרי שבעה באוקטובר האיש שכולם הבינו שהוא הולך הביתה, ואז פתאום נצנצה לו קרן אור ועכשיו המטרה היחידה שלו היא הישרדות פוליטית. בגלל זה הוא לא כשיר, השיקול שלו הוא תמיד פוליטי. כל מה שמעניין אותו זה להישאר בלשכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה