בארץ

עצוב: לוחם יחידת עוקץ נהרג בקרבות הקשים בדרום רצועת עזה

הותר לפרסום: לוחם יחידת עוקץ בצה"ל נהרג בקרבות הקשים מול המחבלים שעדיין מסתתרים בשטח, בדרום רצועת עזה. הלוחם, סמ"ר דויד ששון, בן 21 מגנות הדר. יהי זכרו ברוך
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום vecteezy, דובר צהל)
בשורה קשה נוספת הגיעה הערב (רביעי) מרצועת עזה, לאחר שהותר לפרסום כי בתקרית קשה בדרום רצועת עזה, נהרג לוחם צה"ל. סמ"ר דויד ששון , בן 21 ממגנות הדר, לוחם ביחידת עוקץ, חטיבת המרום, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, כאשר באותו הקרב דווח כי חמישה חיילים נפצעו באורח קשה, בנוסף לשני כלבי שירות של יחידת עוקץ שנפגעו בתקרית.
למרבה הצער ולמרות מה שחושבים רבים, המלחמה לא פסקה או ומתנהלים עדיין קרבות קשים ברצועת עזה, וישנם מחבלי חמאס רבים שתופסים מחסה בחסות ההריסות הרבות בשטח, ומקשים על חיילי צה"ל לזהות אותם. למרבה הכאב, הם לעתים גם מצליחים לפגוע ולגרום לתקריות הקשות שגובות את חיי חיילינו.
לעתים מתגלים מחבלים היוצאים ממנהרות גם באזורים אותם כבר כבש צה"ל. תוואי השטח מסובך כל כך שגם כאשר ישנם כוחות של צה"ל באזור שנחשב מטוהר, לעתים מצליחים לצוץ מחבלים מפירי מנהרות או מקומות מסתור.
 
שמו של ששון מצטרף ל-587 חללי מלחמת חרבות ברזל בצה"ל, מאז הבוקר הנוראי של ה-7 באוקטובר, בו פתחו מחבלי חמאס במתקפת הפתע האכזרית ופלשו לשטח ישראל, וביצעו את אחד ממעשי הפוגרום האכזריים והמחרידים ביותר בהיסטוריה האנושית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה