בארץ

פרס כספי למוסר מידע על הילדה הנעדרת מצפת: "אבא אושפז"

שבועיים עברו מאז שהיימונט קסאו בת ה-9 נעלמה מצפת לאחר שחילקה פליירים בשעות הערב ברחוב צה''ל בעיר. ההורים המודאגים פרסמו פרס כספי של 10 אלף שקל עבור קצה חוט, אביה של היימונט אושפז בבית החולים בעקבות הטרגדיה: "אבא לא אוכל, קשה לו"

מערכת ice |  4
נעדרת בת ה-9 מצפת היימון קסאו (צילום מצלמות אבטחה)
שבועיים עברו מאז שנעלמו עקבותיה של היימונט קסאו בת ה-9 ברחוב צה''ל בשעות הערב בעיר צפת. ההורים טוענים שהמשטרה עושה את הכול בשביל למצוא אותה, אך עדיין לא נמצא אפילו לא קצה חוט אחד או חשוד לטרגדיה. הוריה של קסאו לא זזים ממרכז הקליטה, הם אוחזים בתמונה שלה ומתפללים לרמז כלשהוא להימצאה.
היימונט נצפתה לאחרונה בשעות הערב בסביבות 19:00 כשהיא מחלקת פליירים לבחירות המקומיות, ליד אזור ביתה. במשטרה טוענים שככל שהזמן עובר, הסיכויים למצוא אותה פוחתים. בעקבות חוסר האונים בוועד למען יהודים יוצאי אתיופיה הוציאו פרס כספי בשווי 10 אלף שקל שיינתנו למי שימסור מידע כלשהוא לאיתורה של היימונט. יהושוע סיוון, יו''ר למען יהודים יוצאי אתיופיה אמר על הפרס: "מקווים שהפרס הכספי יגרום למי שיודע משהו לאזור אומץ ולמסור את המידע".
 
עוד הוסיף סיוון על הפרס: "אנחנו מתכוונים להוציא מודעות בשפה העברית, הערבית ואמהרית ולהפיצן ביישובים ובכפרים הסמוכים ובהן נקרא לתושבים לשתף פעולה ולמסור מידע למשטרה, שתעדכן אותנו ונעביר לו פרס כספי".
אחותה הגדולה של היימונט, ירוס קסאו, התראיינה לווינט ואמרה: "זה מוזר, שבועיים מחפשים אותה ושאין שום כיוון, אי אפשר להבין את זה. המשטרה עושה את העבודה שלה, אבל לא אמרו לנו שום מילה".
עוד הוסיפה קסאו על המקרה: "היימונט היא ילדה פחדנית. היא לא יוצאת בחופש, לא יוצאת לבד. אוהבת לשחק עם החברות שלה. היא לא יוצאת ללא אישור ההורים ולא אוהבת להסתובב בחוץ". על מצבם הבריאותי של הוריה הוסיפה: "ההורים לא מצליחים לישון, אתמול הם גם היו בבית החולים. אבא שלי לא הרגיש טוב, קשה לו, הוא לא אוכל. פירוש השם של היימונט זה אמונה, אז אנחנו מאמינים שהיא תחזור בשלום, ייקח זמן אבל היא תחזור".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הלב נשבר
    גלית 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי וימצאו אותה בריאה
    סגור
  • 2.
    פרס
    רפי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לצערי לא גר באזור, אם הייתי יודע עושה בלי פרס כספי, זה מיותר היא ילדה, כסף לא הכל בחיים מסכנים ההורים
    סגור
  • 1.
    צריך להציע יותר שיעודד אנשים מעורבים
    סירגיי 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם המשטרה מדוע הם לא מציעים סכומים גבוהים , אין להם כסף?
    סגור
  • פרס
    רפי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשטרה לא מציעה כסף, זה המשפחה המודאגת נראה לכם שהמשטרה יציעו פרס כספי
    סגור